Facebook Pixel

Лібідо впало, середні чеки зросли: як українці купують секс-іграшки

За останній рік попит на товари для сексу суттєво знизився, і навіть напередодні Дня закоханих хвилі цікавості не відчувається. Засновниця платформи LoveBox Наталія Ваховська розповіла The Page, які інтимні товари українці купують попри складну ситуацію в країні.

Падіння попиту на секс-товари почалося рік тому

Спад цікавості до секс-іграшок та інтимних товарів Наталія Ваховська пов’язує з тим, що тривала стресова ситуація впливає на настрої українців. «Багато людей перебувають на відстані один від одного, багато хто взагалі, на жаль, не має бажання думати про кохання», — говорить вона.

Якщо порівнювати попит на інтимні іграшки напередодні Дня святого Валентина у 2023-му щодо 2022-го, то падіння становить приблизно 45%. А якщо порівняти з 2021 роком, то зменшення ще значніше — до 60%. Ваховська пояснює це тим, що рік тому в лютому в людей уже були негативні передчуття.

Зріс попит на стимулювальні засоби

«Найбільше замовляють інтимну косметику, збуджувальні засоби та подарунки один одному: жінки замовляють мастурбатори, чоловіки — вібратори для жінок. Помітних змін у категоріях не відбулося — такий розподіл був і раніше. На стимулювальні засоби попит трохи зріс. Я це пов’язую з тим, що через стрес і втому в людей знижується лібідо. Люди шукають рішення, щоб збільшити бажання та задоволення від сексу», — розповіла Ваховська.

Середні чеки лютого 2023-го складно порівняти з попереднім роком. Тобто середній чек зріс, але це пов’язано зі зростанням цін на всі товари інтимної тематики.

На інтимному здоров’ї не заощаджують

За будь-якої кризи насамперед зростає сегмент преміальних товарів і просідає середній. На платформі LoveBox переважає асортимент сегмента середній+.

«Зараз така ситуація, коли люди більше купують преміальні товари. У нашому асортименті невеликий вибір економпозицій. Варто зауважити, що наші клієнти не перейшли на дешевші лубриканти та презервативи. Вони радше взагалі відмовляться від покупки, проте не заощаджуватимуть на інтимному здоров’ї», — зауважила Ваховська.

Якщо раніше до 60% аудиторії LoveBox були жінки, які купували самі для себе, то зараз стало більше покупок для пар. З-поміж клієнтів магазину чоловіків і жінок тепер порівну. Трафік взагалі зменшився, і жінки стали купувати менше. Часто замовляють саме пари: в одному замовленні можуть бути лубрикант, мастурбатор і вібратор.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉