Facebook Pixel

Скільки грошей і на що готові витратити українці під час святкового шопінгу — дослідження

Компанія «Делойт» провела дослідження «Новорічний шопінг українців під час війни». Опитавши понад 1 тис. українців, які перебувають у країні та за кордоном, автори дослідження з’ясували, що 61% опитаних не хоче відмовлятися від новорічного шопінгу, попри війну.

Скільки готові витратити українці на новорічні свята?

52% українців планують виділити на покупки від чверті до половини місячного прибутку.

Більшість хоче вкластися у суму від 1 до 5 тис. грн. Серед тих, хто збирається витратити понад 10 тис. грн, переважають українці, які перебувають за кордоном: 19% з них готові до таких витрат.

При цьому 61% опитаних хоче віддати принаймні частину святкового бюджету на допомогу ЗСУ або людям, які постраждали від війни.

Коли люди підуть за покупками?

Автори дослідження кажуть, що через спричинену війною невизначеність більшість українців перенесли святковий шопінг на другу половину грудня. 83% планують робити подарунки насамперед членам своєї сім’ї.

Що українці хочуть купувати перед Новим роком?

До святкового шопінгу більшість респондентів підійдуть практично, тому купуватимуть продукти харчування, товари для дітей, одяг та взуття. Наявність знижок та аналіз попереднього досвіду стануть головними чинниками під час купівлі.

63% опитаних заявили, що не купуватимуть товари виробників та продавців, які не пішли з російського ринку.

Де українці робитимуть новорічні покупки?

Більшість опитаних планує скупитися у супермаркетах чи продуктових магазинах, а також у великих торговельних центрах. 48% українців мають намір шукати подарунки в українських інтернет-магазинах.

Який виторг на новорічні свята прогнозують торговельні центри?

Війна все-таки впливає на споживчі настрої: половина респондентів розраховує витратити на святковий шопінг менше, ніж у 2021 році.

Голова Української ради торговельних центрів, операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин розповів The Page, що індекс стану торговельної нерухомості України (RWBI) показує 27 пунктів, до вторгнення було 40. Очікується, що під час сезону святкових покупок продажі впадуть на третину в порівнянні з 2021 роком.

«Приблизно таке саме падіння було цієї «Чорної п’ятниці». Таке саме приблизно очікуємо і на новорічні свята. Але все залежатиме від подій на фронті та обстрілів», — наголосив він.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉