Попри війну 61% українців планують новорічні та різдвяні покупки. Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанією «Делойт» в Україні.
У фокусі покупок найнеобхідніше – харчові продукти, товари для дітей, одяг і взуття. Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на наявність знижок, а також на власний попередній досвід. 49% українців витратять на шопінг від 1 до 5 тис. грн. 63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок рф. Основним місцем для новорічного та різдвяного шопінгу цьогоріч стануть великі супермаркети й торговельні центри/універмаги. На третьому місці – покупки в інтернеті.
Понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на новорічний і різдвяний шопінг витратять на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни.
«Війна суттєво впливає на споживчі настрої українців. Наше дослідження показало, що, наприклад, розвинена у світі купівля онлайн наразі не знаходить підтвердження в Україні. Проте незламність українців, що простежується й у готовності до святкового шопінгу, надихає, а також допомагає ритейлерам далі підтримувати економічний фронт», – зазначив Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні.

Раніше повідомлялося, що на Софійській площі столиці цьогоріч не буде традиційного різдвяного містечка. Головна ялинка країни цього року буде втричі меншою за попередні.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також