Facebook Pixel

Одяг, їжа та допомога ЗСУ: яким буде новорічний шопінг українців

Попри війну 61% українців планують новорічні та різдвяні покупки. Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанією «Делойт» в Україні.

У фокусі покупок найнеобхідніше – харчові продукти, товари для дітей, одяг і взуття. Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на наявність знижок, а також на власний попередній досвід. 49% українців витратять на шопінг від 1 до 5 тис. грн. 63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок рф. Основним місцем для новорічного та різдвяного шопінгу цьогоріч стануть великі супермаркети й торговельні центри/універмаги. На третьому місці – покупки в інтернеті.

Понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на новорічний і різдвяний шопінг витратять на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни.

Quote«Війна суттєво впливає на споживчі настрої українців. Наше дослідження показало, що, наприклад, розвинена у світі купівля онлайн наразі не знаходить підтвердження в Україні. Проте незламність українців, що простежується й у готовності до святкового шопінгу, надихає, а також допомагає ритейлерам далі підтримувати економічний фронт», – зазначив Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні.

Раніше повідомлялося, що на Софійській площі столиці цьогоріч не буде традиційного різдвяного містечка. Головна ялинка країни цього року буде втричі меншою за попередні.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉