Відкриття торгово-розважального центру Respublika, заплановане на 12 листопада, не переноситься через введені обмеження, передбачені оголошенням «червоної зони» в Києві. Урочистості відбудуться з дотриманням усіх необхідних вимог. Про це повідомили в пресслужбі компанії.
«ТРЦ Respublika Park відчиняє свої двері 12 листопада (як і планувалося раніше) із суворим дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних норм «червоної» зони. Для нас пріоритетом є життя та здоров'я як наших відвідувачів, так і співробітників, саме тому ми суворо дотримуємося всіх карантинних норм безпеки. Ми запроваджуємо посилені заходи та гарантуємо максимально можливий захист зі свого боку», – наголосили у пресслужбі торгового центру.
У ТРЦ будуть створені пропускні пункти для перевірки документів, що підтверджують наявність вакцини або чинних ПЛР-тестів. Для вільного відвідування центру гостям необхідно буде надати один із документів (у друкованому чи електронному вигляді): негативний ПЛР-тест або тест на антиген, отриманий не раніше ніж за 72 години, або ж документ, який підтверджує отримання однієї або двох доз вакцини.
Всередині Respublika Park відкриється пункт масової вакцинації проти COVID-19. Поблизу Respublika Park планується розміщення пункту експрес-тестування. Залишається також незмінним правило дотримання дистанції 1,5 метра та масочного режиму. У ТРЦ використовується постійна вентиляція із застосуванням системи очищення повітря.

Фото: прес-служба ТРЦ Respublika Park
Відвідуваність центру прогнозується на рівні 20 млн на рік.
На період карантину також в ТРЦ Respublika Park відмовилися від масштабного святкування з нагоди відкриття та ініціювали соціальний проєкт на підтримку боротьби з COVID-19.
Довідково. Respublika Park — один з дев’яти київських торгових центрів, відкриття яких заплановане на 2021 − 2022 роки.
Будівництво об'єкту почалося дев’ять років тому.
Загальна площа ТРЦ, за даними компанії, становитиме 300 000 квадратних метрів, орендна площа — 135 000 квадратних метрів. Він стане одним із наймасштабніших торговельних об'єктів не тільки України, але і Європи.
У торговельній зоні розміститься понад 500 магазинів одягу та взуття, товарів для дому, косметики та аксесуарів. Буде зона food & beverage, площею 9300 квадратних метрів. У торговому центрі також буде представлено понад 50 ресторанів різного формату. Наразі об'єкт введено в експлуатацію.
Щоб орієнтуватися у великому просторі, для нього навіть запустять власний мобільний застосунок, який будуватиме маршрути й шукатиме магазини.
Інвестори обіцяють унікальну розважальну зону ТРЦ. Вона буде складатися з: першої в Україні аеродинамічної труби (16 метрів вільного падіння), інноваційного digital-парку розваг Neopolis (10 000 кв. м), найбільшого в Україні кінотеатру Multiplex (8420 кв. м).
Основними fashion-«якорями» об'єкта будуть магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho). Продуктовим «якорем» — супермаркет Сільпо.
Очікується, що відвідуваність торгового центру становитиме близько 20 млн осіб на рік.