Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Гнучкий підхід. 4 готові стратегії з оренди офісів для бізнесу

Коворкінг може суттєво скоротити видаткову частину компанії/pixabay

Коворкінг може суттєво скоротити видаткову частину компанії/pixabay

В умовах пандемії у бізнесу виникає ціла низка питань: де в Києві орендувати гнучкий офіс, яку площу вибрати під час дії адаптивного карантину, як орієнтуватися на ринку якісних офісних просторів за нинішніх реалій. Разом з експертами компанії СBRE Ukraine The Page розбиралося в тому, які стратегії з оренди можна використовувати 2020 року.

1

Коворкінг як постійне рішення для основного офісу за наявності концепції hot-desking в компанії

Компанії, за даними аналітиків СBRE Ukraine, все частіше вводять концепцію hot-desking (у перекладі з англ. — технологія, що дозволяє декільком співробітникам працювати на одному фізичному робочому місці поперемінно), яка так само є інструментом для оптимізації витрат на офісне приміщення.

Якщо деякі співробітники не потребують постійного робочого місця, варто придивитися до організації приватного офісу в межах коворкінгу. «У такому разі, крім площі для розміщення робочих місць, також скорочується площа загальних зон, внаслідок чого площа офісу компанії в коворкінгу може зменшитися в кілька разів», — пояснюють експерти.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Водночас не втрачається якість приміщень і з'являється гнучкість — можливість оперативно розширюватися в межах локації, зменшити або припинити оренду. Повністю зникає стаття капітальних витрат, адже офіси з повним обслуговуванням надають готові рішення з меблями та технікою, а також забезпечують супутні послуги, як-от клінінг та офіс-менеджмент.

2

Головний офіс у традиційному бізнес-центрі + офіси-сателіти

Дедалі більшу популярність, за словами аналітиків, набирає формат офісів-сателітів у коворкінг-просторах. У разі якщо компанія має головний офіс у центральній частині міста й потребує розширення офісних площ, то з метою оптимізації витрат на розширення офісної площі можна відкрити додаткові офіси-сателіти у коворкінгах.

Підписуйтесь на нас в Google News!

«З появою офісів-сателітів з нецентральним розміщенням скорочується площа основного офісу в центрі, до того ж оренда офісних площ у нецентральних районах є істотно нижчою, ніж у центрі. Такі локації можуть відкриватися саме в районах проживання працівників. Компанії зупиняють свій вибір саме на коворкінгах через оптимізацію капітальних витрат і гнучкість коворкінг-просторів», — переконані в СBRE Ukraine.

3

Скорочення площі офісу внаслідок переведення деяких команд на віддалену роботу, водночас існує оренда в коворкінгу для колаборації та командної роботи

Згідно з результатами опитування серед представників корпоративного світу, який провела СBRE Ukraine, близько 51% респондентів розглядають можливість частково або повністю змінити формат роботи на віддалений у майбутньому.

У такому разі для співробітників, що працюють у віддаленому режимі, коворкінги пропонують погодинну або денну оренду з можливістю орендувати робочу зону для проведення зустрічей, обговорення командних проєктів тощо.

4

Гібридна модель офісу в коворкінгу — площі в межах коворкінгу, що орендуються на гнучких умовах без надання супутніх послуг коворкінгу

Це рішення підходить великим компаніям, які прагнуть до мінімізації ризиків і не хочуть капітальних витрат, адже гібридна модель офісу в коворкінгу — це повноцінний офісний простір у межах коворкінг-локації, повністю відокремлений від загальної зони.

Оператори коворкінгу можуть запропонувати формат оренди, схожий з традиційною офісною орендою за квадратний метр.

Додатковою перевагою є те, що резиденти такого офісу автоматично отримують доступ до всіх загальних зон, також можуть надаватися сервісні послуги коворкінгу.

«Такі офіси можуть бути персоналізованими під корпоративний стиль компанії-орендаря. Оптимізація площі відбувається завдяки використанню спільних зон, також здійснюється скорочення витрат через відмову від додаткових послуг коворкінгу, як-от: послуги з рекрутингу персоналу, ведення бухгалтерської звітності, юридична підтримка, консьєрж-сервіс, тревел-менеджмент й інших», — резюмують експерти.

Коментарі

Всі новини