Facebook Pixel

Зростання цін на каву. Американські компанії почали піднімати ціни на напій

Через зростання цін на кавові зерна до максимуму за останні сім років ($1,43 за 0,45 кг) та обмежені постачання компанії Starbucks Corp. і Nestlé розглядають можливості підвищення цін на каву.

Як пише газета The Wall Street Journal, у мережі кав'ярень Starbucks Corp мають річний запас кави за фіксованою ціною.

Водночас роздрібні бренди, наприклад Folgers, і незалежні мережі кав'ярень уже піднімають ціни або планують це робити найближчим часом. Мережа Sweetwaters Coffee & Tea підняла ціни на каву на 5 — 10%, а Coffee Beanery — на 7%. За словами операційного директора останньої Лорі Шоу, кава може подорожчати ще на 10%.

Quote«Ґрунтуючись на моєму більш як 35-річному досвіді роботи, можу сказати, що це одна зі сфер, що найшвидше зростають», — заявив виконавчий директор мережі кав'ярень FairWave Holdings Ден Тротт.

Однак деякі продавці намагаються утримувати ціни на старому рівні, щоб розширити свій бізнес.

Видання пише, що передусім зростання цін пов'язане з похолоданням у Бразилії — найбільшому виробнику кави у світі, що спричинили неврожай і проблеми з постачанням. Крім того, у компаній виникають проблеми через підвищення зарплат співробітникам і логістичні витрати. Зокрема, у Nestle очікують, що витрати на обслуговування ланцюжка постачань зростуть у другій половині 2021 року.

WSJ зазначає, що ситуація на ринку кави тільки загострюватиметься, оскільки врожаї в Бразилії у 2022 році знижуватимуться.

Контекст. Раніше повідомлялося, що ціни на каву сорту арабіка 26 липня зросли на 10% після стрибка на 20% тижнем раніше.

Подякувати 🎉