У 2024 році компанії збільшили бюджети, адаптували процеси до невизначеностей, посилили фокус на утримання клієнтів, соціальній ініціативі та реалізації масштабних проєктів.
Про це свідчать результати дослідження Factum Group Ukraine та Всеукраїнської рекламної коаліції, які отримав .
«Ми дослідили, що компанії активніше інвестують у маркетинг, дослідження та рекламу, адаптуючи свої стратегії до викликів часу. Клієнтоорієнтованість, соціальні ініціативи та масштабні проєкти виходять на перший план, а гнучкість у плануванні та управлінні стає ключовим фактором успіху. Війна впливає на суспільство і бізнес, змушуючи бренди бути чутливішими до емоцій споживачів та зваженими у комунікаціях», — зазначив СЕО Factum Group Іван Дубінський.
Як свідчать результати дослідження, після паузи в перший рік повномасштабного вторгнення та поступового відновлення у 2023-му, 2024 рік показує значне посилення маркетингової активності.
Зокрема, вона збільшилась на 76%, що вище на 5% за торішні показники.
У поточному році використання всіх каналів комунікації залишилося на рівні 2023 року, однак зросла частка компаній, що звернулися до зовнішньої реклами.
Крім цього, порівняно з довоєнним періодом збільшилося використання реклами в кінотеатрах, на радіо та зовнішньої реклами.
Також у порівнянні з 2023 роком серед компаній суттєво зросла частота контактів зі споживачами через інтернет та зовнішню рекламу.
Як свідчать результати дослідження, 7 з 10 опитаних компаній мають оновлену після початку війни стратегію для медійної реклами або працюють над її розробкою. Середній бюджет, який вони виділяють на медійну рекламу, для третини перевищує 1,5 млн гривень/місяць.
Окрім того, кожна третя компанія зазначила, що у порівняні з 2023 роком не відбулося змін у підходах до управління маркетинговими дослідженнями. Інші компанії зазначають, що зміни є, проте частіше називають їх незначними.