Institute for Business Value провів дослідження щодо того, як змінилися споживачі та їхні переваги під час пандемії, у рамках якого з'ясувалося, що ставлення опитаних до COVID-19 і подальших перспектив відрізняється залежно від віку.
Як пандемія COVID-19 вплинула на різні покоління
- 69% міленіалів, тобто людей віком від 25 до 39 років, зараз найбільше хвилюють умови на ринку праці, а саме гарантії зайнятості. Водночас 60% зазначають, що поширення пандемії негативно вплинуло на їхнє ментальне здоров'я;
- семеро з десяти бебі-бумерів (від 55 років до старше за 70) вважають, що в їхній країні триватиме економічний спад або значно сповільниться економічне зростання. Таке ставлення до перспектив відновлення економіки є набагато гіршим за представників інших вікових груп;
- більш як половина опитаних представників покоління Z (від 18 до 24 років) вважають, що в найближчі кілька місяців економіка повернеться до стану, у якому вона перебувала перед спалахом COVID-19.
Торгові інструменти та послуги під час пандемії
У дослідженні зазначається, що більшість споживачів під час пандемії користуються перевагами різних видів торгових інструментів і послуг і багато хто з них, імовірно, продовжить використовувати їх і після пандемії.
Наприклад, американські споживачі експериментували з новими типами торгових послуг і інструментів навіть попри технологічний розрив між поколіннями: 40% намагалися або хотіли спробувати оформити замовлення через мобільний застосунок (30% до пандемії), 46% зробили замовлення онлайн із самовивозом (18% до пандемії), а 30% віртуально приміряли одяг (9% до пандемії).
Що ще з'ясували в IBM щодо COVID-19
- 60% опитаних представників покоління Z вважають, що зняття обмежень у регіоні, де вони мешкають, призведе до нового спалаху COVID-19. У решти поколінь показник трохи вище — так вважають 69% респондентів віком від 25 до 39 років, 72% — віком від 40 до 54-х і 71% респондентів, які старше за 55 років.
- Водночас другий спалах коронавірусу турбує 67% покоління Z, 74% респондентів віком від 25 до 39 років, 78% тих, кому від 40 до 54 років, і 77% тих, хто старше за 55 років.
- 52% покоління Z, 63% міленіалів, 59% респондентів віком від 40 до 54 років і 55% бебі-бумерів вважають, що реакція влади країн на пандемію була розумною й адекватною.
- Водночас пандемія змусила турбуватися про своє здоров'я та про здоров'я своєї родини 71% покоління Z, 79% міленіалів і 80% тих, кому від 40 до 54 років і бебі-бумерів.
- Про безпеку на своїй роботі замислилися 57% покоління Z, 61% міленіалів, 55% тих, кому від 40 до 54 років, і 40% бебі-бумерів.
«Наші дані говорять нам про те, що багато людей хочуть більшої прозорості й гнучкості від своїх роботодавців у той час, коли вони долають невизначеність, що викликана пандемією», — заявив старший керуючий партнер IBM Services Хесус Мантас.
Institute for Business Value регулярно проводить дослідження. Організація опитує понад 14,5 тис. осіб різного віку у восьми країнах світу.