Як думка про військових стає поштовхом для створення нових продуктів

На всесвітній виставці ЕХРО-2025, що проходить в японській Осаці, до українського стенду така черга, що організаторам довелося залучати регулювальників руху у черзі. Щогодини до експозиції навідується щонайменше 1500 відвідувачів.

Крім вже відомих касок від ДТЕК та сирени Ajax, представлені там і побутові товари. Корпорація «Біосфера» (має 21 власний бренд, зокрема флагманські «Фрекен БОК», Smile, Lady Cotton, Graff) представлена двома товарами: пакети для сміття та вологи серветки.

Черга до українського стенду ЕХРО-2025. Джерело: Біосфера

Двошарові пакети для сміття «Сталева міць» стали символом інноваційності та відповідальності перед довкіллям. Цей продукт виготовлений із 100% переробленого пластику, витримує до 50 кг та має спеціальне тиснення, завдяки якому витримує найважчі предмети під час ремонту, переїзду та навіть прибирання руйнувань після обстрілів.

Вологі рушники «Чиста Перемога» – продукт тактичної гігієни, створений для військових та всіх, хто працює у складних умовах. Українські захисники потребують простого та ефективного засобу гігієни в зоні бойових дій, де немає звичних побутових умов. Вони постійно контактують із брудом, пилом, піском, а також часто отримують подряпини. В розробці продукту брала участь головна технологиня компанії з думкою про свого чоловіка, який служить у лавах ЗСУ. А головною фокус-групою стали мобілізовані працівники компанії, які тестували «Чисту перемогу» у реальних бойових умовах.

Досвід «Біосфери» доводить, як прості рішення на підтримку ЗСУ стають точкою запуску нових продуктів, які змінюють портфель брендів, запускаються у виробництво та виходять на глобальні ринки.

Турбота про військових може перетворитися на нові продукти. Джерело: Біосфера

Крім того, представники бізнесу помітили, що від початку повномасштабного вторгнення ставлення до українських брендів на міжнародних виставках докорінно змінилося. Якщо раніше українські бренди конкурували з іноземними у категоріях «якість» та «ціна», то сьогодні наші виробники ще й можуть демонструвати свою спроможність у ціннісній пропозиції, сміливості та надійності.

«Будучи на виставці, ми відчували збільшену увагу до українських брендів – з боку іноземних медіа, інвесторів і покупців. Часто саме на українських стендах – найбільший трафік, бо кожен хоче дізнатися: «Як ви змогли?». Ми регулярно чуємо фрази на кшталт: «Ви навіть під ракетами не зірвали поставки», – розповідає Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому компанії «Біосфера» в Україні, Молдові, країнах Кавказу та Центральної Азії.

EXPO-2025 також дає можливість формування стратегічних партнерств із країнами Азії. Сьогодні цей ринок приваблює різний бізнес, адже регіон має один із найвищих темпів зростання споживчого попиту. Виставка посилює імідж України як країни можливостей. А нові зовнішньоекономічні зв’язки активізують виробничі ланцюги всередині країни – від аграріїв до виробничих та логістичних компаній.

Читати на The Page