Станом на ранок 25 березня команда «Укрзалізниці» разом з партнерами та провідними експертами продовжує безперервну роботу над відновленням онлайн-сервісів. Про це повідомляє пресслужба перевізника.
Резервну інфраструктуру розгорнуто в безпечному середовищі, завершено підготовку всіх компонентів для перезапуску критичних систем із резервних копій. Триває детальна перевірка бекапів та виявлення потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні взаємозв’язки між різними системами.
«Вдячні за тісну взаємодію Кібердепартаменту СБУ, Державному центру кіберзахисту, Урядовій команді реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команді «Київстар» (яка вже проходила відновлення після масштабної атаки, і її досвід допомагає в цьому складному випадку), іншим українським та міжнародним фахівцям», — йдеться у повідомленні.
Команда «Укрзалізниці» та всі залучені експерти докладають максимум зусиль для якнайшвидшого відновлення онлайн-продажів. До того часу каси на вокзалах працюють у посиленому режимі з розширеними графіками. Наприклад, у Києві вчора було відкрито 18 кас замість звичних 8. Усі поїзди продовжують рух за розкладом без змін.

Залізничники приносять вибачення за тимчасові незручності і дякують за розуміння та оперативно інформуватимуть про прогрес у відновленні сервісів.
Нагадаємо, що 23 березня онлайн-системи «Укрзалізниці» стали мішенню масштабної та цілеспрямованої кібератаки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!