Міжнародна правозахисна організація IRAdvocates подала проти компаній Apple, Microsoft і Tesla, Alphabet (материнська компанія Google), а також Dell Technologies в окружний суд США колективний позов від 14 анонімних позивачів. Про це йдеться в тексті листа.
Серед позивачів є також неповнолітні працівники шахт з видобутку кобальту в Демократичній Республіці Конго, а також родичі загиблих там дітей.
Позивачі вважають, що свої гроші власники цих технологічних компаній заробляють несправедливо і незаконно. Пояснюють вони це тим, що діти, які вимушено працюють на шахтах, заробляють по $2-$3 в день і ризикують своїм життям, здобуваючи кобальт для літій-іонних акумуляторів. Без них гаджети Apple, електромобілі Tesla і роботи Google, за словами позивачів — неможливі.

Вони також стверджують, що керівники цих компаній, знаючи про те в яких умовах працюють шахтарі в Конго і про те, яка у них зарплата, продовжували купувати метал у постачальників (кобальт із шахт, які належать Glencore, продають трейдеру Umicore), нічого не роблячи для того, щоб змінити ситуацію.
Враховуючи це, позивачі заявили, що американські компанії зобов'язані виплатити дітям, які працюють на шахтах, та їхнім родичам компенсацію за душевні страждання, фізичні травми і смерть. Також відповідачі мають виплатити їм всю заслужену зарплату, компенсувати збитки від втрати майна та можливості для навчання і ведення бізнесу.
Позивачі також просять суд вилучити у компаній несправедливо отриманий ними заробіток для того, щоб виплатити компенсацію шахтарям і створити фонд, який буде платити за лікування і відновлення територій, які постраждали від таких методів видобутку металу.
У пресслужбі IRAdvocates відзначили, що позивачі додадуть до свого позову й інші технологічні компанії, а також автовиробників.
У компанії Glencore газеті The Guardian заявили, що дитячу, примусову та обов'язкову працю не використовують.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!