Facebook Pixel

Відбувся перший Sales Forumʼ2024 від KA Group

Автор
Зображення надане партнером

Зображення надане партнером

12 липня у Києві, компанія KA Group провела Sales Forumʼ2024 — щорічну зустріч лідерів бізнесу з питань нових стратегій та методів продажів на прикладах українських кейсів та світового досвіду. Партнерами SALES FORUM'2024 стали компанії OLX, МХП, Lantmännen AXA, резиденти яких поділились експертизою у виступах та дискусіях.

Форум з продажів — це не просто подія, а платформа для обміну знаннями, досвідом та інноваційними підходами у сфері продажів. Форум відвідали більше 350 учасників та 17 спікерів. Sales Forumʼ2024 став місцем, де учасники отримали нові знання, дізналися про передові практики та встановили цінні контакти з провідними експертами галузі. Захід був насичений корисними інсайтами, новими ідеями та продуктивним спілкуванням із колегами з більш ніж 50 компаній із різних галузей.

Пропонуємо ознайомитися з основними думками, які звучали на форумі від провідних експертів у сфері продажів та бізнесу.

«Чим вищий рівень твого впливу, чим вищий рівень твоєї посади, тим частіше ти продаєш. Правда, рівень продажів вже інший — ти продаєш ідеї і рішення команді, партнерам, інвесторам», — Альона Жупікова, засновниця КА Group.

«Зібрати знання і просто їх мати в собі або просто їх передати — це ще не все. Важливо стати спонсорами та драйверами змін. Важливо змінювати і спиратися на досвід компаній, яким це вдалося — вдалося поставити дуже велику мету, ціль, доєднати всю компанію, підняти майндсет дуже високо і змінити мислення», — Лана Мітченко, CEO КА Group.

Лана Мітченко, CEO КА Group. Зображення надане партнером

Лана Мітченко, CEO КА Group. Зображення надане партнером

«Заходячи у війну, ми точно зрозуміли, що люди у незрозумілих ситуаціях обирають одну із 3 реакцій: завмерти, бити або бігти. Ми, як бізнесмени або як сейлзи, прийняли рішення бігти. Але в цій біготні ми зариваємося в процесах. Будь-яка криза — це час змін, а в час змін краще рухатись, ніж стояти», — Вадим Марценко, засновник консалтингової компанії Martsenko Sales.

«Перед тим як будувати продажі, варто подумати про клієнта: як він живе? які в нього очікування? як він себе поводить? як він планує себе поводити? який в нього досвід?», — Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, бізнес-коуч.

Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, бізнес-коуч. Зображення надане партнером

Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, бізнес-коуч. Зображення надане партнером

В рамках панельної дискусії разом з експертами Comfy, Intertop, monobank, Lantmännen Axa, Netpeak, IDNT, аналізували задачу синхронізації зусиль продажів та маркетингу, адже не новина, що у багатьох компаніях між цими підрозділами існують протиріччя на кшталт «продажі заробляють, маркетинг витрачає».

Максим Кочемасов, національний менеджер Lantmännen Axa. Зображення надане партнером

Максим Кочемасов, національний менеджер Lantmännen Axa. Зображення надане партнером

«У кожної компанії є свій життєвий цикл, який передбачає наявність або відсутність взаємодії між маркетингом і сейлзом. Але є база — спільні KPI, спільні стратегії, обмін інформацією і т.д.», — визначив Максим Кочемасов, національний менеджер Lantmännen Axa.

Максим надав приклади етапи взаємодії маркетингу і Sales по розвитку компанії відповідно до різних етапів зрілості компанії:

  1. Компанія-стартап. Весь фокус на вал, на те, щоб більше продати, закрити швидко проблемні питання.
  2. Компанія з більш-менш вагомими продажами. Направлення на частку ринку, контроль, вплив, узгоджений ТОП SKU і т.д.
  3. Компанія, яка як заново народжується. Направлення на ефективність ROI, кожного контрагента, SKU і т.д.
  4. Компанія, якій немає куди зростати або зростає повільними темпами. Цілеспрямованість на ефективність, на те, щоб стати кращою компанією."

«Ми будуємо крос-продажі між продуктами. Це дозволяє швидко сконцентруватися на цілі залучення клієнтів. Вже як рік у нас з'явився b2b маркетинг-менеджер. Структурно відноситься до команди маркетингу, але де-факто — частина кожної команди кожного проєкту. Цей менеджер допомагає всі ці продукти метчити», — зазначив у дискусії Едуард Бондаренко, керівник з b2b-продажів monobank.

Діалог про те, як будуються sales-стратегії в умовах високої невизначеності і великих цілей, відбувся між експертами двох великих складних компаній — МХП та Ajax Systems.

«Стратегічне партнерство — це завжди про нові можливості. Це завжди про те, щоб бути keep in touch і дуже швидко реагувати на якісь зміни. Це завжди діалог з нашими партнерами. Це завжди про розвиток. Ми думаємо про те, як наші партнери будуть зростати і, відповідно, зростаємо разом з ними. Ми даємо їм такі рішення, які закривають їх потребу і цікаві нашому кінцевому споживачу», — Оксана Борнак, керівниця управління по роботі з торговими мережами МХП.

"Найпоширеніша пастка — якщо наш план продажів не виконується, ми намагаємось залатати ту дірку новими, як нам здається, більш професійними продавцями, ніж ті, які вже працюють в нашій компанії. Насправді це не продавці погані — це система продажу неефективна.

Якщо ми побудуємо систему продажів, то навіть неефективний продавець або менш ефективний продавець буде показувати гарні результати", — Марина Авдєєва, співвласниця і керуюча акціонерка "Арсенал Страхування".

Все, що ви пишете, щоразу створює певне враження про нас, про нашу компанію, про наш продукт і про все, що пов'язано з нашим іменем. Саме текст, як інструмент комунікації, здатен підкреслити наші конкурентні переваги. Він демонструє, наскільки насправді ми круті. Якщо у компанії слабкі тексти, то клієнт може подумати, що її продукти також слабкі. Текст — це структура. Зацікавити — Пояснити — Довести", — вважає Денис Каплунов, підприємець, письменник, наставник.

Олександр Краковецький, співзасновник та керівник DevRain, співзасновник і технічний керівник ДонорUA. Зображення надано партнером

Олександр Краковецький, співзасновник та керівник DevRain, співзасновник і технічний керівник ДонорUA. Зображення надано партнером

«Матриця навичок використання ШІ: Фундаментальний рівень. Кожен повинен розуміти, що таке: data, AI, етичне і відповідальне використання, чому воно галюцинує, як писати промти. Персональна продуктивність. Як користуватися ChatGPT, Gemini, Claude, Microsoft Copilot і т.д. Корпоративна продуктивність. Впровадження певних інструментів, бізнес-процесів, використання певного інструментарію, який уже написаний», — відзначив Олександр Краковецький, співзасновник та керівник DevRain, співзасновник і технічний керівник ДонорUA.

Дякуємо всім, хто долучився до SALES FORUMʼ2024! Сподіваємось побачити вас на наступних заходах KA Group протягом року.

KA Group — драйвери трансформацій і розвитку компаній через надання актуальної експертизи на бізнес-івентах.

Подякувати 🎉