«Укрпошта» проти Пенсійного фонду: Смілянський вимкнув банківські термінали

«Укрпошта» вимкнула банківські термінали: що відомо. Фото: Ігор Смілянський / УНІАН

«Укрпошта» вимкнула всі термінали сторонніх банків у своїх відділеннях. Відтепер у них будуть розміщені лише термінали «Укрпошти».

Причиною стало те, що Пенсійний фонд та Управління соцзахисту змушують пенсіонерів переходити на обслуговування у банки. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

Водночас він наголосив, що перехід на банківські картки, щоб отримати пенсію, мав бути добровільним — це обіцяв прем'єр Денис Шмигаль. Однак пенсіонерів та людей з інвалідністю почали примусово переводити у банки.

«І кожен день ми отримуємо дзвінки та повідомлення від клієнтів, яким Пенсійний фонд відмовляє в переході на обслуговування в «Укрпошту», — додав Смілянський.

Також він зазначив, що «Укрпошта» створить гарячу лінію за телефоном (044) 354-52-73 або pv@ukrposhta.ua. За цими контактами можуть звернутися клієнти, яких примушують до відкриття банківських рахунків. Після збору інформації «Укрпошта» збирається звернутися з колективним позовом проти посадових осіб, які порушують Конституцію та Кримінальний кодекс.

Контекст. Кабмін ухвалив постанову, яка змінює організацію виплати та доставки пенсій. Перехід на обслуговування у банках завадить монополії «Укрпошти» на цьому ринку.

Читати на The Page