Україна та Франція підписали чотири рамкових угоди на загальну суму близько 1,3 млрд євро. Вони передбачають реалізацію таких проєктів:
- поставка 130 електровозів, вироблених компанією Alstom, на суму до 900 млн євро;
- поставка 370 автодрабин для роботи на висотних будівлях на суму до 300 млн євро;
- поліпшення водопостачання в Луганській області на суму до 70 млн євро;
- поліпшення якості питної води в Києві на суму до 70 млн євро.
В «Укрзалізниці» повідомили, що буде придбано 130 вантажних електровозів. Alstom планує запропонувати локомотиви Prima T8, які можуть переміщувати до 9 тис. тонн і рухатися зі швидкістю 120 км/год.
Концесійний казначейський кредит у розмірі 70 млн євро буде спрямовано на реконструкцію об'єктів водопостачання Дніпровської та Деснянської водопровідних станцій. Проєкт дозволить поліпшити якість води для чверті населення столиці.
За рахунок другого такого ж кредиту буде профінансований проєкт реконструкції інфраструктури видобутку і розподілу питної води КП «Попаснянський районний водоканал». Це дозволить забезпечити питною водою понад 20 населених пунктів.
Кредит надається на 40 років, включаючи 15-річний пільговий період. Ставка з кредиту складає 0,0092% річних. Умовою надання коштів є придбання у Франції товарів та послуг на суму не менше 70% від суми кредиту для реалізації проєкту.
Для отримання кредиту контракти між французькими постачальниками та виконавцем проєкту повинні бути прийняті до виконання до кінця 2022 року, а кредит обраний до кінця 2026 року.
Додатково. Уряд зобов'язав мережі АЗС звітувати про підвищення цін на нафтопродукти більш ніж на 1%. Відповідну постанову № 450 було оприлюднено 11 травня на сайті Кабінету міністрів. Згідно з документом, дизельне паливо і бензини марок А-92 і А-95 додані до списку соціально значущих товарів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!