Фото: Укравтодор
Через незадовільний темп і якість реконструкції об'їзної дороги навколо Житомира держагентство автодоріг України ініціювало розірвання контракту з Sinohydro, однією з найбільших будівельних держкорпорацій КНР.
З листопада 2017 року Sinohydro реконструює 22 км дороги М-06. За словами глави «Укравтодору» Олександра Кубракова, на початок жовтня обсяг виконаних робіт повинен був скласти близько 80%, фактичне ж виконано менше 50%. Причому до вже зроблених робіт у замовника серйозні зауваження і за якістю виконання. Так, за висновком консалтингової компанії IRD Engineering s.r.l. (Рим, Італія), що здійснює загальний технагляд, підрядник систематично порушував методологію проведення будівництва — починаючи з пристрою асфальтобетонного покриття і закінчуючи зведенням штучних споруд. Фотозвіт із інспектування ділянки тут.
Фото: «Укравтодор»
«Прикро, що співпраця з Sinohydro дійшла до точки неповернення. — прокоментував ситуацію голова «Укравтодору» Олександр Кубраков. — Ми намагалися робити все, щоб дати шанс компанії реабілітуватися і виправити ситуацію. Однак через таке ставлення втрачає держава і громадяни. Ми не можемо дозволити собі зволікати або чекати зустрічних кроків — дорога потрібна Україні вже зараз».
The Page нагадує, що це не перший подібний випадок у стосунках Державного агентства автомобільних доріг України і китайських підрядників. 3 червня 2019 агентство розірвало контракт із компанією Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd на виконання реконструкції та капітального ремонту на трасі М-12 Стрий-Тернопіль-Вінниця-Кропивницький-Знам'янка. Причини аналогічні: на момент розриву контракту підрядник повинен був виконати 70% від загального обсягу запланованих робіт, насправді ж не виконав і 1%.
Фото: «Укравтодор»