Facebook Pixel
IT

Twitter дозволила деяким користувачам створювати аудіокімнати на кшталт Clubhouse

Компанія Twitter дала можливість власникам облікових записів із 600 й більше передплатниками розміщувати Spaces, соціальні аудіокімнати в стилі Clubhouse. Про це повідомило видання The Verge.

У таких кімнатах можна буде відправляти повідомлення певним користувачам або всім присутнім. Також можна буде попросити їх виступити.

Адміністратори аудікімнат отримають можливість модерувати розмову, запрошувати гостей, вибирати промовців, а також видаляти тих, хто порушує правила.

У Twitter пояснили, чому цією функцією зможуть скористатися тільки ті, хто має щонайменше 600 передплатників. У компанії вважають, що найімовірніше в таких користувачів уже є успішний досвід ведення живих дискусій.

У Twitter додали, що планують запропонувати користувачам спосіб монетизувати нову функцію з допомогою продажу квитків.

e0ercubweamwbqb.jpg

Додатково. The Page раніше розбиралося, Clubhouse — майбутній конкурент Facebook чи нішева мережа для гиків?

Подякувати 🎉