Компанія Twitter дала можливість власникам облікових записів із 600 й більше передплатниками розміщувати Spaces, соціальні аудіокімнати в стилі Clubhouse. Про це повідомило видання The Verge.
У таких кімнатах можна буде відправляти повідомлення певним користувачам або всім присутнім. Також можна буде попросити їх виступити.
Адміністратори аудікімнат отримають можливість модерувати розмову, запрошувати гостей, вибирати промовців, а також видаляти тих, хто порушує правила.

У Twitter пояснили, чому цією функцією зможуть скористатися тільки ті, хто має щонайменше 600 передплатників. У компанії вважають, що найімовірніше в таких користувачів уже є успішний досвід ведення живих дискусій.
У Twitter додали, що планують запропонувати користувачам спосіб монетизувати нову функцію з допомогою продажу квитків.

Додатково. раніше розбиралося, Clubhouse — майбутній конкурент Facebook чи нішева мережа для гиків?
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні