Facebook Pixel

Страйк таксистів: як компанії-агрегатори балансуватимуть між бажаннями водіїв і пасажирів

Уранці 14 лютого в Києві розпочався всеукраїнський мітинг таксистів. Водії вимагають від компаній-агрегаторів підвищити мінімальні тарифи на перевезення та зменшити розмір комісії за свої послуги. У коментарі The Page компанії розповіли, як планують збалансувати бажання водіїв і пасажирів.

Uklon готовий підвищувати базовий тариф на поїздку та планує бонусні програми для водіїв

Сергій Смусь, операційний директор і співзасновник продуктової ІТ-компанії tech/uklon, у коментарі The Page зазначив, що бажання водіїв гідно заробляти цілком зрозуміле, проте водночас є й бажання пасажирів — поїхати за нижчою ціною.

Quote«Це традиційне явище для сучасної ринкової економіки. І сервіс Uklon, який знаходить замовлення для водіїв і з'єднує їх із пасажирами, щодня прагне балансу та допомагає одним заробляти, а іншим — швидко та комфортно діставатися за прийнятною ціною», — прокоментував Смусь.

Він пояснив, що компанія регулярно переглядає базовий тариф на поїздку. На його величину, зокрема, впливає вартість пального — як бензину, так і газоподібного палива.

Quote«Щотижня ми робимо зріз цін на пальне, ведемо статистику та реагуємо на зміни. Зокрема, підвищуємо тариф. Ми готові підвищувати базовий тариф на поїздку і вже робимо це в деяких містах, наприклад у Києві. В інших містах ми готові переглянути ціну, щойно дозволить ринкова ситуація. Адже в разі подорожчання поїздок пасажири можуть відмовитися від використання сервісу — і водії тоді залишаться взагалі без замовлень і роботи», — заявив Смусь.

Водночас, пояснили в сервісі, крім базового тарифу, сервіс Uklon використовує систему коефіцієнтів, які спрацьовують, наприклад, у піковий час, коли охочих поїхати стає в рази більше. У такі моменти водій може взяти замовлення за вищим тарифом.

Quote«Такий підхід допомагає збалансувати прибутки водіїв. І це не моє припущення — ми в компанії дійсно аналізуємо середній заробіток водія за годину, щоб їм було вигідніше користуватися саме сервісом Uklon. У Києві та інших містах є здорова конкуренція між сервісами організації поїздок, тому водій також має свободу обирати ту компанію, де вигідніші умови роботи. З нашого боку ми плануємо серію бонусних програм для постійних водіїв — користувачів сервісу, які, зокрема, зможуть працювати за зниженою комісією та збільшувати свій заробіток. Крім того, ми регулярно проводимо опитування серед водіїв, чуємо їхні відгуки та намагаємося покращувати наш сервіс як для водіїв, так і для пасажирів», — додав Смусь.

Uber вживатиме заходів для стимулювання попиту

Quote«Uber співпрацює з тисячами водіїв — партнерів, щоб допомогти їм отримувати дохід і будувати власний малий бізнес у зручний для них час. За останні місяці, коли менше людей пересувалися містами, сфера мобільності зазнала великого удару. Тому ми вживаємо заходів для того, щоб стимулювати попит і створити можливості заробітку для водіїв-партнерів на нашій платформі», — зазначили в Uber.

Крім цього, в компанії заявили, що в ній уже діє низка бонусних програм для водіїв. Щотижня водії отримують інформацію про поточні акції та можуть систематично їх використовувати. Крім того, вони можуть розраховувати на певні переваги в межах програми Uber Pro. Наприклад, приєднавшись до Uber Pro, вони отримують знижки на пальне до 12%.

Ціни та час очікування завжди залежали від багатьох чинників, зокрема кількості доступних водіїв, поточних замовлень, відстані, а також часу дня і ночі.

Bolt намагається утримувати баланс попиту та пропозиції завдяки акціям

Quote«Головна мета компанії Bolt — забезпечити для водіїв найвищий погодинний заробіток на ринку. Ми завжди аналізуємо ситуацію, щоб переконатися, що тарифи привабливі для клієнтів, а прибуток мотивує водіїв», — заявили в пресслужбі компанії.

У компанії створили систему знижок для користувачів і бонусів для водіїв. Також таксистам пропонують можливість отримувати додаткові бонуси за брендування авто.

Quote«Ми часто проводимо акції для активних водіїв тощо. Так само ми влаштовуємо акції для пасажирів і регулярно надаємо їм знижки на поїздки. Сервіс Bolt намагається завжди утримувати баланс попиту та пропозиції. Знижки дають змогу залучати нових користувачів, а доступні ціни на поїздки — забезпечити водіїв достатньою кількістю замовлень. Адже високий прибуток водіїв забезпечується за рахунок великої кількості замовлень, а всі знижки, які отримують пасажири, компенсуються водіям», — пояснили в пресслужбі компанії.
Подякувати 🎉