Компанія Tesla збирається відмовитися від використання кобальту в акумуляторах. Крім того, компанія планує використовувати новий силовий агрегат для Model S, який може розвивати швидкість 200 миль на годину. Також очікується здешевлення виробництва автівок Tesla до $25 тис.
Про це розповів гендиректор Tesla Ілон Маск під час презентації в рамках Tesla Battery Day.
Акумулятори Tesla
Tesla планує виготовляти власні акумулятори, що вплине на потужність і ціну її автомобілів. Нові акумулятори, які вироблятимуть власними силами, за словами Маска, дозволять зменшити витрати й наблизити вартість електромобілів Tesla до автомобілів, що працюють на бензині.
Наразі Tesla замовляє свої батареї у Panasonic і, ймовірно, і далі це робитиме ще деякий час, але перенесення виробництва акумуляторів уже входить до списку справ Маска.
Водночас у своєму Twitter Маск наголосив, що ці акумулятори створюються для перспективних проєктів, як-от пікап Cybertruck, вантажівка Semi та нова Tesla Roadster. А серійне виробництво почнеться не раніше 2022 року.
Головною складністю для компанії є не саме створення акумуляторів, а технології їхнього масового роботизованого виробництва. Саме цим і пояснюється затримка до 2022 року.
Крім того, поява власних акумуляторів не означає відмову від закупівлі елементів живлення в сторонніх постачальників — Panasonic, LG Chem та CATL.
Водночас необхідність створення власних акумуляторів пов'язана з наміром компанії істотно збільшити виробництво електромобілів 2022 року, із чим партнери-постачальники не зможуть допомогти через обмеженість виробництва.
Маск підкреслив, що не лише не збирається відмовлятися від закупівель акумуляторів у постачальників, але й готовий до нових контрактів з іншими компаніями.
Безкобальтові батареї
Компанія також планує виключити використання кобальту в катодах. Маск заявив, що ще раніше хотів повністю від нього відмовитися, адже наявні батареї Tesla використовують його дуже мало.
Кобальт часто видобувають в умовах, що порушують права людини. Це призвело до початку пошуку інших матеріалів, які можуть його замінити.
Маск не уточнював, коли компанія припинить використання кобальту, але заявив, що це значно здешевить виробництво.
Силовий агрегат для Model S
Також Маск заявив про те, що автівки Tesla Model S наприкінці наступного року отримають новий силовий агрегат Plaid. Він матиме дальність польоту між зарядами 520 миль, швидкість 0-60 миль/год менш як за дві секунди та максимальну швидкість 200 миль/год. Вартість силового агрегата складе $139,9 тис.
Новий завод для батарей
Маск заявив, що Tesla побудує новий катодний завод для своїх батарей у Північній Америці, що є частиною плану зі зменшення витрат на ланцюги поставок. Завод також спростить виробництво катодів.
Виробництво буде покращено, через те катоди стануть дешевшими на 76%, а стічні води будуть нульовими. Компанія також планує диверсифікувати катоди, які вона використовує, через низькі поставки нікелю.