За останні 3 роки ринок зоотоварів в Україні зріс на понад 50%, а обсяги продажів у мережі «Епіцентр» збільшилися на 80%.
Про це йдеться в пресрелізі компанії, який отримав .
За словами «Епіцентру», таке зростання попиту відображає суттєві зміни у ставленні українців до домашніх тварин — воно стає більш етичним і турботливим.

Так, під час повномасштабної війни українці почали частіше обирати більш якісні корми, зокрема холстік. Також власники домашніх улюбленців купують товари для створення комфортного середовища.
У повідомлені йдеться, що наразі топові позиції займають корми та ласощі для котів та собак, продажі яких цьогоріч зросли на 23%.
Зокрема, з 2021 року вони збільшилися майже у 2,5 раза для собак, а для котів — на 73%. Таким чином, товари для цих тварин зрівнялися за обсягами у 2024 році.
Водночас обсяги продажів товарів для рибок, гризунів та птахів знизилися, що свідчить про любов українців саме до котиків і песиків.
«Епіцентр» зазначає, що станом на кінець листопада 2024 року попит на зоотовари зріс на 15%, попри стримані прогнози на початку року.
За словами компанії, догляд за домашніми улюбленцями залишається пріоритетом для українців навіть попри несприятливі економічні умови в країні.
У зв'язку з цим до Всесвітнього дня домашніх тварин, який відзначається 30 листопада, «Епіцентр» влаштував день відкритих дверей для всіх відвідувачів з тваринами. У цей день власники домашніх улюбленців матимуть змогу отримати подарунки від партнерів заходу: Animall, Purina, Monge, Farmina, Basttet`o Holistic, HiDog.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також