У 2019 році споживання скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) в Україні збільшилося на 11,1%, як порівняти з 2018 роком, і досягло 2,03 млн т. Про це повідомив галузевий ресурс Enkorr з посиланням на дослідження «Консалтингової групи А-95».
У загальний об'єм включені і 110 тис. т бутану, які надійшли в якості сировини на завод «Карпатнафтохім».
Унаслідок цього в 2019 році об'єм ринку СВГ в тоннах вперше перевищив об'єм ринку бензину, який становив 1,95 млн т.

Експерти пов'язують таке зростання з рекордно низьким співвідношенням роздрібних цін автогазу до бензину. У співвідношенні до бензину марки А-95 в середньому вона становила 42,2% проти 46,1% в 2018 році. Зростання споживання автогазу також пов'язане з подальшим переобладнанням автомобілів під використання пропан-бутану. Активізувалися і промислові підприємства, насамперед комплекси для сушіння зерна.
У 2019 році внутрішнє виробництво СВГ зросло на 6,1%, до 438 тис. т. Водночас його частка в балансі ринку скоротилася з 22,5% до 21,5%. Найбільшим виробником залишається «Укргазвидобування» з об'ємом 176 тис. т.
Імпорт СВГ збільшився на 12,5%, до 1,6 млн т.
Прямі поставки з Росії зросли на 36%, до 694 тис. т, що призвело до зростання частки на ринку з 28% до 34%. Унаслідок цього РФ знову стала найбільшим постачальником СВГ на український ринок, випередивши Білорусь. Об'єм прямих постачань з Казахстану зріс на 18%, до 297 тис. т, частка в балансі — 14,6%.
Морський імпорт збільшився до 58 тис. т, що відповідає 3% балансу ринку. Порівняно з 2018 роком, його об'єм зріс у 3,2 раза.

Контекст
Рада 12 грудня відхилила поправку депутата фракції «Слуга народу» Ольги Василевської-Смаглюк в законопроєкт №2317. Депутат пропонувала зрівняти акциз на автогаз і бензин. Це грало на руку насамперед «Укртатнафті», підконтрольній Ігорю Коломойському.
