«Укрзалізниця» планує залучити вітчизняних виробників до ремонтів тепловозів серії ТЕ33АС виробництва Wabtec Corporation.
Про це йшлося на зустрічі з провідними українськими компаніями, зокрема ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», ТОВ «Миколаївський тепловозоремонтний завод», ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», ТОВ «Елтра-Україна», ТОВ «ОСК-Технолоджі», СНВО «Імпульс», НВП «Хартрон-Експрес ЛТД», ТОВ «Трансбау плюс», ТОВ «Елпо Україна», «Компрессорс Інтернешнл», ТОВ «НПП «ПРОК», АТ «Завод Екватор».
Член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін зазначив, що компанія почала отримувати тепловози з 2018 року, і тепер, після закінчення терміну гарантійного обслуговування, виникає питання щодо проведення ремонтів цих локомотивів в умовах війни.

«Розглядалось дуже багато варіантів, сервісів різних рівнів, і ми випрацювали єдине логічне рішення – максимально залучити український бізнес до опрацювання всіх технічних деталей та вийти на спільне розуміння подальших дій. Саме тому, перед тим як виходити на конкретні відносини з виробниками вузлів та запчастин, ми зібрали провідних виробників, щоб обговорити всі важливі питання подальшої локалізації ремонтного виробництва до вказаних локомотивів», – наголосив він.
В.о. директора департаменту локомотивного господарства АТ «Укрзалізниця» Олександр Богданов наголосив, що «Укрзалізниця» вже отримала від виробника всі необхідні вузли та комплектуючі для технічного обслуговування тепловозів. Наразі опрацьовується можливість локалізації в Україні виробництва та ремонту необхідного обладнання для сталої роботи цих локомотивів у майбутньому.
«У 2024 році постала необхідність провести ремонт локомотивів, замінити окремі вузли та агрегати. Тому ми прагнемо, щоб українські виробники вивчили всі технічні питання та підказали нам діапазон можливостей на майбутнє», – констатував він.
Також обговорювалася тема виробництва гостродефіцитних запасних частин українськими компаніями в рамках імпортозаміщення. Розглядалося питання виготовлення запасних частин для магістральних тепловозів серії 2ТЕ116, 2ТЕ10, М62, які експлуатуються на залізницях України.
Окрім того, на зустрічі обговорено питання виготовлення українськими компаніями запчастин для імпортозаміщення, що раніше вироблялися в росії для інших магістральних тепловозів, що курсують по залізницях України.
Це відповідає стратегії «Укрзалізниці» щодо залучення приватних підприємств для збільшення обсягів ремонту локомотивів та лінійного обладнання, що сприятиме підвищенню ефективності та стійкості залізничної інфраструктури в країні.
Раніше повідомляв, що «Укрзалізниця» має наміри залучити приватні підприємства для розширення обсягів ремонту локомотивів та лінійного обладнання.