Сталкер і снорк оселилися в тематично у «Сільпо» до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2
Напередодні релізу «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» у супермаркеті «Сільпо» на вул. Березневій, 12а, у Києві з'явилися нові тематичні акценти. Магазин, дизайн якого створений у співпраці з GSC Game World, продовжує захоплювати фанатів ігор.
Сталкер і снорк оселилися в тематично у “Сільпо” до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2
Що нового в дизайні:
- На вході гостей тепер зустрічає сталкер у повному екіпіруванні.
- Вивіску прикрасили артефактом «Душа» замість звичної крапки над «і», що додає атмосферності та нагадує про небезпеки Зони відчуження.
- У фруктово-овочевому відділі з'явився легендарний снорк — впізнаваний персонаж гри.
- У відділі непродовольчих товарів встановили «чортове колесо» — один із символів постапокаліптичної Зони.
Особливості тематичного магазину:
Сталкер і снорк оселилися в тематично у “Сільпо” до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2
Дизайн супермаркету відображає постапокаліптичну естетику: стіни стилізовані під закинуті індустріальні споруди, колони нагадують сосновий ліс, а на стінах — концепт-арти з гри.
Події до релізу гри:
20 листопада в «Сільпо» провели квест із пошуку артефактів. Гості шукали тематичні бляшанки на полицях магазину, щоб обміняти їх на унікальні призи.
Про гру «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля»:
- «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», створена українською студією GSC Game World, вийшла 20 листопада 2024 року для Windows і Xbox Series X/S. Гравці поринають у світ Зони разом із головним героєм Скіфом — сталкером, який розкриває таємниці небезпечної території. Кожне рішення в грі впливає на фінал, забезпечуючи глибоке занурення в історію.