Сталкер і снорк оселилися тематично у «Сільпо» до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2

Сталкер і снорк оселилися в тематично у «Сільпо» до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2

Напередодні релізу «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» у супермаркеті «Сільпо» на вул. Березневій, 12а, у Києві з'явилися нові тематичні акценти. Магазин, дизайн якого створений у співпраці з GSC Game World, продовжує захоплювати фанатів ігор.

Сталкер і снорк оселилися в тематично у “Сільпо” до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2

Що нового в дизайні:

  • На вході гостей тепер зустрічає сталкер у повному екіпіруванні.
  • Вивіску прикрасили артефактом «Душа» замість звичної крапки над «і», що додає атмосферності та нагадує про небезпеки Зони відчуження.
  • У фруктово-овочевому відділі з'явився легендарний снорк — впізнаваний персонаж гри.
  • У відділі непродовольчих товарів встановили «чортове колесо» — один із символів постапокаліптичної Зони.

Особливості тематичного магазину:

Сталкер і снорк оселилися в тематично у “Сільпо” до виходу S.T.A.L.K.E.R. 2

Дизайн супермаркету відображає постапокаліптичну естетику: стіни стилізовані під закинуті індустріальні споруди, колони нагадують сосновий ліс, а на стінах — концепт-арти з гри.

Події до релізу гри:

20 листопада в «Сільпо» провели квест із пошуку артефактів. Гості шукали тематичні бляшанки на полицях магазину, щоб обміняти їх на унікальні призи.

Про гру «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля»:

  • «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», створена українською студією GSC Game World, вийшла 20 листопада 2024 року для Windows і Xbox Series X/S. Гравці поринають у світ Зони разом із головним героєм Скіфом — сталкером, який розкриває таємниці небезпечної території. Кожне рішення в грі впливає на фінал, забезпечуючи глибоке занурення в історію.

Читати на The Page