Союз операторів залізничного транспорту (СОЗТ) виступив проти заборони на імпорт колісних пар з України в РФ для залізниці через олігополію з двома найбільшими виробниками.
Про це йдеться в листі голови президії СОЗТ Ігоря Ромашова віце-прем'єру РФ Андрію Белоусову, повідомляє РБК.
Як пише глава СОЗТ, ринок виробництва коліс в Росії є «олігополію з двома найбільшими виробниками. Це Evraz Романа Абрамовича і партнерів і Об'єднана металургійна компанія (ОМК) Анатолія Сєдих. Спільно вони займають більше 80% ринку. За словами Ромашова, навіть при зниженні попиту на тлі економічної кризи вони продовжують диктувати цінові умови.
У зв'язку з цим викликають крайнє занепокоєння повідомлення в ЗМІ про готовність регуляторів продовжити дію антидемпінгового мита щодо українських коліс або навіть повністю заборонити їх ввезення.
Контекст. Минулого тижня Мінтранс РФ запропонував заборонити імпорт українських колісних пар і рішення про це може бути прийнято до кінця 2020 року. Причина в слабому попиті на колеса російськими споживачами, який спостерігається з IV кварталу 2019 року.
Це відбулося багато в чому через збільшення кількості вагонів, що тимчасово не використовуються. Потужностей Evraz (510 тис. штук) і ОМК (850 тис. штук) досить, щоб повністю забезпечити потреби внутрішнього ринку.
До 21 січня 2021 року українські колеса обкладаються антидемпінговим митом у розмірі 34,22% від їх вартості, введеної Євразійською економічною комісією (ЄЕК). Але через падіння загального попиту експерти вказували на ризик демпінгу з боку українських виробників.
Олігополія — стан ринку, при якій домінує вкрай мала кількість виробників певного товару.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!