Другий за величною виробник безалкогольних напоїв у світі PepsiCo погодився придбати китайський бренд снеків Be & Cheery у місцевого виробника Haoxiangni Health Food за $705 млн. Компанія розраховує використати можливості бренду для подальшої експансії на китайський ринок.
Як повідомляє Reuters, американська PepsiCo вважає, що придбання Be & Cheery, яка продає різноманітні закуски — від горіхів до сухофруктів — переважно на китайських е-платформах, дасть їй змогу стати провідною компанією-виробником продуктів харчування та напоїв в країні.
«Be & Cheery розширяє наші можливості безпосереднього спілкування зі споживачами, дозволяючи нам отримати вигоду від зростання електронної комерції й місцевого бренду, здатного охопити широкий асортимент товарів як онлайн, так і за його межами», — повідомив гендиректор PepsiCo Greater China Рам Крішнан.
Додатково. Компанію Be & Cheery засновано 2003 року, вона є однією з найбільших китайських компаній-виробників снеків. 2019 року її виручка склала близько 5 млрд юанів ($711,7 млн).
PepsiCo — американська транснаціональна корпорація в сфері харчової промисловості, виробник безалкогольних напоїв та інших продуктів харчування. Заснована 1965 року внаслідок злиття The Pepsi Cola Company з компанією Frito Lay. Більше половини виручки компанії дає діяльність в США, ще 20% припадає на Мексику, Росію, Канаду, Великобританію та Бразилію.
2007 року PepsiCo стала власником 80% української «Сандори» — покупка обійшлася компанії в $542 млн.