Facebook Pixel

OSTCHEM подвоїв частку ринку автомобільних присадок AdBlue в 2023

Азотний холдинг OSTCHEM виготовив та реалізував 9,1 млн літрів AdBlue, що склало 19% від обсягу українського ринку, і отримав найбільшу частку ринку серед українських виробників.

Quote«У 2023 році український ринок AdBlue зріс більш ніж удвічі (+108%) порівняно з 2022 роком, до 48,9 млн літрів. Такий успіх пов'язаний зі збільшенням виробництва розчину нашими виробниками. Компанія OSTCHEM швидко розширює свою частку на ринку, оскільки відкрила новий цех для виробництва AdBlue ємністю 800 тонн на Черкаському «Азоті». Також розглядаємо будівництво аналогічного виробництва на «Рівнеазоті», – наголосив Петро Дульський, керівник проєкту AdBlue OSTCHEM.

Що відомо про AdBlue

AdBlue – присадка для дизельних автомобілів, яка знижує вміст оксидів азоту у вихлопах дизельних двигунів на 90%.

Використання AdBlue передбачено європейськими екологічними нормами Євро-4-5-6 та є обов’язковим для дизельних автомобілів, які відповідають стандартам ЄС.

Що відомо про виробництво AdBlue

  • Загальний обсяг ринку AdBlue у 2021 році становив 32,9 млн літрів, у 2022 році – 23,5 млн літрів, у 2023 році – 48,9 млн літрів.
  • Українські виробники у 2023 році подвоїли обсяги виробництва, наростивши обсяг продукції з 15,3 до 30,4 млн літрів.
  • Сьогодні на українських виробників припадає 58,1% ринку.
  • Низка великих трейдерів та українські споживачі поступово відмовляються від імпортної продукції на користь українського виробника.
  • Основними продавцями українського ринку AdBlue є OSTCHEM, Сross hem, ChemElements, ТІЗ — КАРБОГАЗ.

Плани OSTCHEM щодо виробництва AdBlue

OSTCHEM буде продовжувати втілювати свою стратегію розвитку в азотному бізнесі та інвестуватиме у виробничі потужності для виробництва AdBlue. Основна мета — поступово витісняти імпортні товари завдяки високій якості та конкурентоспроможній ціні.

На початок 2024 року виробничі потужності OSTCHEM здатні виробляти 80% AdBlue для українського ринку і за потреби може наростити виробництво, щоб задовольнити увесь внутрішній попит та експорт в ЄС.

За оцінками Group DF, обсяг європейського ринку AdBlue перевищує 7,2 млн літрів на рік.

Хто є найбільші споживачі AdBlue

  • Німеччина (рівень споживання – 2,4 млн літри/рік)
  • Франція (2,1 млн літри/рік) тонн/рік)
  • Італія (1,3 млн літри/рік)
  • Туреччина (726 тис. літрів/рік)

Що відомо про OSTCHEM

OSTCHEM – азотний холдинг Group DF, який поєднує найбільших виробників мінеральних добрив в Україні. До нього входить ПрАТ «Рівнеазот», ПрАТ Черкаський «Азот», а також «Сєвєродонецький «Азот» та «Стирол» (не працюють і розміщені на окупованих територіях).

Group DF консолідує активи у газорозподільній, хімічній, титановій та портовій галузях, а також у сфері сільського господарства та медіа. Засновник та власник Group DF – український бізнесмен Дмитро Фірташ. За підсумками 2023 року бізнеси Group DF сумарно перерахували до державного бюджету України понад 3,25 млрд грн податків.

Подякувати 🎉