Facebook Pixel

Найдорожчі бренду світу 2022 року. У лідерах Apple, Amazon та Google (Інфографіка)

Найдорожчі бренди світу. Ілюстрація The Page

Найдорожчі бренди світу. Ілюстрація The Page

Рейтинг найдорожчих брендів світу Brand Finance Global 500 у 2022 році очолив Apple. Американському техногіганту, який за рік додав 35% до своєї вартості, вдалося досягти небаченої раніше оцінки в понад $355 млрд. Варто зазначити, що розрахунок не відображає ринкової капіталізації компанії.

Як свідчать дані нового звіту аналітичного агентства Brand Directory, до десятки найдорожчих також увійшли: Amazon ($350,3 млрд), Google ($263,4 млрд), Microsoft ($184,2 млрд), Walmart ($111,9 млрд), Samsung Group ($107,3 млрд), Facebook ($101,2 млрд), ICBC (Industrial and Commercial Bank of China, $75,1 млрд), Huawei ($71,2 млрд) та Verizon ($69,6 млрд).

Брендом нового року, що найшвидше зростає, визнали TikTok. Завдяки зростанню на 215% за рік його оцінка збільшилася з $18,7 млрд у 2021 році до $59 млрд у 2022-му. У загальному рейтингу він посів 18-те місце.

У топ-500 найдорожчих переважають компанії зі США (49%) і КНР (19%).

Найвищу оцінку серед галузей отримала сфера ІТ. Сектор роздрібної торгівлі зміцнив свої позиції на другому місці в рейтингу Brand Finance Global 500, уперше подолавши позначку в $1 трлн. Галуззю, що найшвидше зростає, визнали фармацевтику (вартість брендів збільшилася на 94% до $54 млрд).

У європейському регіоні найдорожчим брендом став німецький Mercedes-Benz з оцінкою в $60,7 млрд. У потилицю йому дихає його співвітчизник Deutsche Telekom із $60,1 млрд.

Рейтинг кращих гендиректорів світу у 2022 році очолив Сатья Наделла з Microsoft. У першій п'ятірці до нього приєдналися Тім Кук (Apple), Хуатенг Ма (Tencent), Вей Цзяньцзюнь (Great Wall Motors) і Сундар Пічаї (Google).

Подякувати 🎉