Ініціатива Міністерства охорони здоров'я з залучення приватних медичних закладів до безкоштовного проведення тестів на коронавірус провалилася. Найбільші мережі лабораторій все ще не можуть налагодити співробітництво з державою.
У низці лабораторій заявили, що не отримували ніяких розпоряджень від міністерства щодо початку програми з безкоштовного тестування приватними клініками. Деякі клініки самі звернулися до регіонів із пропозицією робити безкоштовні тести за державний рахунок, йдеться у матеріалі Liga.net.

Так, наприклад, у «Сінево» вважають, що МОЗ передало 100 млн грн у регіони та дозволило ними розпоряджатися. До лабораторії стосовно співробітництва звернулися лабораторні центри міністерства у Дніпрі, Кропивницькому, Львові та Миколаєві.
Водночас у лабораторії Dila самостійно звернулися у регіони з пропозицією проводити тестування за державні кошти. У планах Dila — виконувати тисячу ПЛР-тестів на дому за держпрограмою.
У Smartlab також повідомили, що не отримували ніяких запитів.
Уряд планував робити тести у приватних лабораторіях за ціною 700-800 грн. Однак на практиці лабораторії самі встановлюють ціну на тестування. Держава не встановила жодної референтної ціни, яку вона готова сплатити за один проведений тест у приватній лабораторії.

Варто зазначити, що «Сінево» та Dila готові робити тести за 700 грн. Водночас львівська лабораторія Unilab підписала угоду з Львівським обласним лабораторним центром МОЗ щодо проведення ПЛР-тестів за 420 грн за дослідження.
Контекст. У жовтні під час чергового засідання Кабміну уряд ухвалив рішення дозволити громадянам робити безоплатні ПЛР-тести в приватних лікарнях. Кошти на проведення таких тестувань приватні клініки отримають із держбюджету.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
OKX представила своє бачення майбутнього крипторинку на конференції Incrypted 2025 в Україні
Як бізнесу економити на рекламі без втрат для бренду: 5 кроків від медіаагенції