Між Києвом і Ірпенем збираються побудувати монорейкову дорогу, щоб розвантажити автомобільні дороги в передмісті столиці.
«Ми вивчали досвід світових мегаполісів і їх передмість. Висновок один: розширення мережі доріг проблему не вирішує. Дорожня інфраструктура не може наздогнати бажання населення мати автомобіль», — сказав голова інвестиційної ради Ірпеня Володимир Карплюк.
За його словами, Ірпінь має одну з кращих дорожніх інфраструктур у столичному регіоні. Але кількість автомобілів зростає швидше, ніж розвиваються дороги. Тому пробки на під'їздах до Києва стали буденним явищем.
Крім того, рішення робити ставку тільки на автомобільний транспорт, пов'язане з екологічними ризиками. Тому цей шлях має межі зростання та представляється тупиковим.
«Тому єдиний шлях — це громадський транспорт не автодорогами. Ми з групою бізнесменів уже замовили проєкт монорейки. І думаю, що до кінця цього року представимо його громадськості», — підсумував Карплюк.
Раніше схожу ідею запуску залізничного мініекспреса з Гостомеля через Бучу-Ірпінь до Києва пропонував глава «Нових облич» Гостомеля Максим Плешко.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Чому ринок медичного обладнання посилено досліджують правоохоронці і що з цим робити