«Укрпошта» почне реалізовувати ковбасні вироби у поштових відділеннях. Перша пробна партія вже закуплена. Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський в інтерв’ю Forbes Ukraine.
За його словами, така ініціатива спрямована на підтримку українських виробників. «Укрпошта» вже уклала договір з агрохолдингом МХП Юрія Косюка, продукція якого продається під брендами «Бащинський» та «Апетитна».
«Це частина нашої стратегії підтримки українських виробників, для МХП – можливість зниження логістичних витрат», — пояснив Смілянський.

Ігор Смілянський. Фото: village

Він також зазначив, що продаж ковбаси вже протестували у прикордонних селах сходу України. За словами керівника, місцеві мешканці оцінили доступність продуктів у відділеннях, де пошта працює стабільно, на відміну від інших продавців.
«Я тільки що був на кордоні з росією, бабуся прибігла, мене впізнали. Я кажу, бабуся, як ми працюємо? Що треба покращити? «Ковбасу треба привозити. У вас кожен день свіжа, тому я до вас за пряниками і ковбасою, а ті привозять раз на тиждень». Тому бачиш, ковбаса це конкурентна перевага», — поділився Смілянський.
Керівник «Укрпошти» наголосив, що компанія працює над розширенням функцій: планується запуск банку, аптек, оновленого мобільного додатку та придбання електробайків.
«Ми створюємо екосистему. Тобто в тебе є рахунок, ми в тебе прийняли комунальні платежі, доставили ліки, продали ліки, продали ковбасу, доставили посилки, передплатили тобі журнали та газети», — підсумував Смілянський.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також