Популярність до віртуальних знаменитостей (інфлюенсерів) прийшла ще до пандемії COVID-19. Однак, локдауни і обмеження пересувань привели до значного її зростання, пише Bloomberg.
За даними Business Insider Intelligence, до 2022 року бренди будуть витрачати на маркетинг лідерів думок до $15 млрд в рік в порівнянні з $8 млрд у минулому році. Все більш збільшується частина цих грошей, яка належить віртуальним впливовим особам. «Вони мають реальний бізнес-потенціал», — вважає Крістофер Траверс, засновник сайту virtualhumans.org. За його словами, з «віртуалами» дешевше працювати, ніж з людьми, вони на 100% керовані, можуть з'являтися одночасно в багатьох місцях і, що найбільш важливо, ніколи не старіють і не вмирають.
Bloomberg наводить як приклад віртуальну модель Ліл Мікела (Lil Miquela) з її 2,8 млн передплатників в соціальних мережах, вона просуває Calvin Klein, Prada і інші бренди. Компанія OnBuy оцінює, що в цьому році вона принесе для своїх творців близько $11,7 млн.

Розпущене рожеве волосся Серафіни (Seraphine) і її пости в Instagram на котячу тематику привернули тисячі шанувальників. Зараз у неї майже 400 тис. передплатників, і вона може, наприклад, поїхати в Шанхай, щоб просувати свою музику, в той час як більшість зірок соціальних мереж з плоті і крові застрягли дома.

Крім цифрових персонажів з людською зовнішністю є і нереальні, у яких не менше значна кількість передплатників. Наприклад, Superplastic працює з Янки і Гуггімоном, у яких 2,3 млн передплатників в Instagram. Янки (Janky) схожий на високого кота, схрещеного з ведмедем, а Гуггімон (Guggimon) — на високого кролика з акулячими зубами.

«Оскільки вони живуть як у фізичному, так і в цифровому світі, їх всесвіт не має кордонів», — говорить засновник Superplastic Пол Будниця.
Пандемія може висунути на перший план віртуальних впливових осіб, але реальним рушійним фактором тенденції є покоління Z, вважає Bloomberg. Очікується, що до кінця цього року їх буде близько 2,56 млрд. Найстаріші представники єтого покоління наближаються до 25-річного віку, їх доходи зростають, що робить їх привабливими для маркетологів у всьому світі. За даними McKinsey & Co., тільки в США купівельна спроможність мілленіалов і покоління Z становить близько $350 млрд на рік.