«Київавтодор» витратить майже 850 млн грн на реконструкції шляхопроводів
«Київавтодор» оголосив два тендери на проведення робіт із капітального ремонту, а також на реконструкцію шляхопроводу загальною сумою близько 850 млн грн.
Про це йдеться на сайті публічних закупівель Prozorro.
Капітальний ремонт на перетині вул. Новокостянтинівської та Портової в Києві
Очікувана вартість капремонту шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської з під’їзними залізничними коліями по вул. Портовій та двома автопроїздами складає 388 млн грн.
«Київавтодор» зазначає, що в ході обстеження технічний стан шляхопроводу визначено як непрацездатний, а його залишковий ресурс — вичерпаним, оскільки він введений в експлуатацію у 1969 році та відтоді жодного разу капітально не ремонтувався.
«Наразі через пошкоджені конструкції мостового полотна волога проникає на прогонові будови та опори споруди, через що руйнуються залізобетонні конструкції: відбуваються корозія арматури, утворення тріщин та відшарування бетону. Тож ремонт аварійного шляхопроводу є нагальним», — заявила компанія.
«Київавтодор» планує встановити нові конструкції, перильні та бар’єрні огородження, опори й освітлення. Окрім цього, компанія має відремонтувати підземні та наземні комунікації, влаштувати нове дорожнє покриття на шляхопроводі та на підходах до нього, а також понизити бортовий камінь і встановити тактильну плитку для людей з інвалідністю та маломобільних громадян.
Орієнтовно роботи на шляхопроводі розпочнуть наприкінці вересня та завершать до травня 2026 року.
Детальніше ознайомитися з умовами тендеру можна за посиланням.
Реконструкція шляхопроводу біля станції метро «Дарниця»
Очікувана вартість реконструкції шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино-Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця» складає 458 млн грн.
Підприємство зазначає, що цей шляхопровід введений в експлуатацію у 1963 році та з того моменту жодного разу капітально не ремонтувався.
За словами «Київавтодору», у 2021 році технічний стан шляхопроводу було визначено як непрацездатний, а його залишковий ресурс — вичерпаним.
«Ремонт аварійного шляхопроводу є нагальним: там необхідно замінити зношене дорожнє покриття та гідроізоляцію мостового полотна. Також заплановано усунути пошкоджені конструкції деформаційних швів і привести до належного стану залізобетонні ділянки прогонових будов та опор», — повідомила компанія.
Повідомляється, що на об’єкті підприємство встановить нове перильне і бар’єрне огородження, замінить опори освітлення, облаштує тротуари фігурними елементами мощення та влаштує велодоріжки.
Окрім цього, під час реконструкції заплановано низку робіт для збільшення пропускної спроможності транспортної розв’язки.
Ремонт розпочнуть орієнтовно на початку вересня.
Детальніше ознайомитися з умовами тендеру можна за посиланням.