Оператор мобільного зв’язку — компанія «Київстар» програла суд за скаргою про нав’язування послуг абонентам. Йдеться про послугу «Ді-Джингл», говориться в рішенні Шостого Апеляційного адмінсуду. Судова суперечка між мобільним оператором та Національною комісією з питань регулювання зв’язку та інформатизації (НКРЗІ) тривала з 2017 року.
Після того, як на мобільного оператора надійшла скарга про «нав’язування користувачам без їхньої згоди послуги», регулятор провів позапланову перевірку і виявив, що абонент не давав згоди на підключення йому послуги «Ді-Джингл», йдеться в матеріалах справи. У зв’язку з цим, регулятор вимагав у оператора усунути порушення, і при подальшому наданні безкоштовної послуги повідомляти клієнтів про вартість, тривалість та інші параметри сервісу.
У «Київстарі» заявляли, що не бачать порушень і вимагали анулювання розпорядження, яке регулятор виніс за підсумками позапланової перевірки.

Суд розглянувши усі матеріали справи підтримав позицію НКРЗІ і відмовив у задоволені апеляційної скарги компанії. Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва залишив без змін.
Підключення операторами контент-послуг без згоди абонентів одна із основних проблем мобільного зв’язку у 2018 році. Так, в порівняні з 2016 роком, кількість скарг абонентів виросла в 5 разів, повідомили в Офісі ефективного регулювання.
За оцінкою аналітиків, обсяги продажів таких послуг зростають з кожним роком, а у 2017 році сукупний дохід операторів від них перевищив 1 млрд грн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Коли вітер і сонце стають політикою: чи готова Україна до зеленої енергетики на повну потужність?