Німецька Henkel AG розраховує припинити діяльність у росії до кінця першого кварталу 2023 року. Про це йдеться у звіті компанії за 2022 рік.
Henkel прогнозує органічне зростання продажів у 2023 році в діапазоні 1 — 3% на тлі очікуваного уповільнення зростання глобальної економіки.
За прогнозами компанії, ціни на сировину й далі підвищуватимуться, а відсоткові ставки, ймовірно, будуть значно вище, ніж у попередні роки.
«Тому передбачається, що промисловий попит буде стриманішим, ніж попереднього року, і що темпи зростання споживчого попиту в ключових сферах бізнесу Henkel із виробництва споживчих товарів сповільняться. Очікується, що ділову активність у росії буде припинено до кінця першого кварталу 2023 року», – йдеться у звіті.
У 2021 році обсяг продажів Henkel у росії становив приблизно 1 млрд євро — це майже 5% загального показника компанії. Henkel уже списала 200 млн євро втрат у росії. У звітності компанії операції у рф оцінюються приблизно в 500 млн євро.
Про вихід із рф Henkel уперше заявила у квітні минулого року. Покупцем бізнесу, ймовірно, виступить консорціум російських інвесторів, заявляв раніше гендиректор компанії Карстен Кнобель. За його словами, на початку процесу зацікавленість висловлювали кілька міжнародних компаній, проте зараз продаж орієнтований на російських покупців.
Раніше Henkel відділила свій бізнес у росії, і з 1 січня він почав працювати незалежно під назвою Lab Industries. Відділення російського підрозділу від глобального бізнесу не є альтернативою анонсованому раніше продажу бізнесу в росії, пояснювали в Henkel.
Henkel обʼєднує підрозділи Adhesive Technologies (клеї та технології), Laundry & Home Care (мийні засоби) та Beauty Care (косметика). До портфеля брендів входять марки Persil, Bref, Pril, «Ласка», Schwarzkopf, Syoss, Fa, Ceresit, клеї «Момент», Loctite тощо.
На російському ринку Henkel працює понад 30 років. У компанії у рф майже 2 500 співробітників, 11 заводів і 12 офісів у різних регіонах.