Сервіс бронювання житла Booking.com у другому кварталі 2021 року (квітень-червень) виріс більш, ніж утричі.
Як говориться в пресрелізі компанії, за звітний період дохід склав $2,16 млрд, збільшившись на 243% (в цей же час 2020 року він становив $630 млн). Такі показники перевищили оцінку аналітиків Уолл-стріт на $1,90 млрд.
За другий квартал 2021 року вартість усіх заброньованих готелів склала $22 млрд, що на 852% більше, ніж роком раніше. Водночас кількість заброньованих ночей в номерах у сервісу зросла на 457,5%, досягнувши 157 ночей (що на 56% більше порівняно з першим кварталом і є найкращим показником з початку пандемії).
Незважаючи на такі показники, у другому кварталі 2021-го компанія отримала збиток $167 млн, хоча рік тому вона мала прибуток в $122 млн. Також Booking повідомив про більш значний, ніж очікувався, збиток у $2,55 на акцію.

Найбільше на таке зростання вплинув попит в Європі та США, оскільки люди почали планувати поїздки, які довго відкладали.Водночас через пандемію вони стали відмовлятися від великих готелів і бронювати альтернативи, наприклад, проживання в домашніх умовах, що склало у другому кварталі майже чверть від усіх бронювань. За словами генерального директора Booking Гленна Фогеля, така тенденція збережеться і в майбутньому — люди більше шукатимуть альтернативне житло, передає агентство Reuters.
Додамо також, що найповільніше туризм у липні відновлювався в Азії — де вакцинація була низькою, а поширення коронавірусу — високим. У регіоні туризм продовжує значно знижуватися порівняно з рівнями 2019 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також