Загадки популярності: дитяча анімація встановила новий рекорд для YouTube

Двохвилинний кліп-рекордсмен створений брендом Pinkfong. Фото: скріншот

Двохвилинний кліп-рекордсмен створений брендом Pinkfong. Фото: скріншот

Анімаційний відеокліп на пісню «Baby Shark» набрав уже понад 7 млрд переглядів і встановив за цим показником новий рекорд для YouTube. Раніше найпопулярнішим був кліп на пісню «Despacito» Луїса Фонса, опублікований на початку 2017 року.

«Baby Shark» має близько 100 варіацій 11 мовами. Двохвилинний кліп-рекордсмен створений брендом Pinkfong (належить південнокорейській компанії SmartStudy). На YouTube-каналі Pinkfong розміщуються відео з освітніми дитячими піснями, віршами та історіями. Він має понад 40 млн передплатників.

Telegram Logo

Додатково. Соціальні мережі збирають більше даних про своїх користувачів, ніж інші компанії. Абсолютним лідером серед них виявився Facebook, який збирає понад 70% від усього обсягу персональних даних, які можна отримати.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини