Соціальні мережі збирають найбільше даних про своїх користувачів, ніж інші компанії. Абсолютним лідером серед них виявився Facebook, який збирає понад 70% від усього об'єму персональних даних, які можна отримати.
Загалом компанії збирають 32 категорії даних, зокрема йдеться про електронну та поштову адресу, ім'я, вік, стать, номер мобільного телефону. Також дані про друзів, домашніх тварин, вагу, зріст та місця роботи. Про це свідчать дані у дослідженні компанії Clario.
Facebook збирає 70,59% від усієї дозволеної інформації, крім зросту, ваги, дівочого прізвища матері, номера банківського рахунку та розміру зарплатні, а також місця народження та стану здоров'я. Все інше компанія використовує для таргетованої реклами.
Також Facebook збирає дані й через Instagram, який на другому місці за кількістю зібраних даних. Ця соцмережа збирає лише 58,8% персональних даних, однак її навпаки цікавить зріст та вага користувачів.

Які компанії збирають найбільше інформації про користувачів Фото: Clario
На третьому місці за кількістю зібраних даних — сервіс для знайомств Tinder, який збирає 55,8% усієї доступної інформації. Застосунок хоче знати ім'я, стать та вік користувача. А також зріст, посаду, хобі, наявність хатніх улюбленців, список друзів та дані банківського рахунку.
Також Tinder зберігає листування користувачів, щоб застосовувати ці дані у рекламі. Також сервіс слідкує, якими соціальними мережами користуються люди.
Трохи менше даних збирає застосунок для знайомств Grindr — 52,9%, стільки ж має Uber. Однак їхні інтереси трохи різні, для сервісу таксі важливі адреса та номер телефону, у той час як застосунок для знайомств хоче знати, яка у користувача сексуальна орієнтація та сімейний стан.
Найменше серед соціальних мереж збирають Twitter — 20,59%, TikTok — 14,71%, а WhatsApp —11,76%.
У топ-10 за кількістю зібраної інформації також увійшли:
- Strava — збирає 41,18% інформації;
- Tesco — 38,24%;
- Spotify — 35,29%;
- MyFitnessPal — 35,29%;
- Jet2 — 35,29%.
Великі ритейлери, на кшталт Amazon, IKEA, Walmart, Nike збирають дуже мало персональних даних. Так, Amazon, наприклад, — 23,53%.
Найменше збирає Pornhub — лише 5,88%, йому для роботи потрібно знати лише тип пристрою користувача та його інтереси.
Дослідники також наголосили, що:
- 93% компаній запитують і зберігають адреси електронної пошти користувачів;
- 20% компаній мають доступ до списку друзів користувача в соціальних мережах;
- 18% компаній відома вага користувачів;
- 16% компаній збирають дані про інтереси;
- 10% компаній знають про хатніх тваринок користувачів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також