Верховна Рада прийняла у другому читанні законопроєкт, спрямований на гармонізацію законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу.
Порівняння з конкурентами — ефективний рекламний прийом. Як така, порівняльна реклама в Україні не заборонена, але в законодавстві вона визначена досить розпливчасто. Тому рекламодавці рідко використовують порівняння, боячись потрапити під звинувачення у недобросовісній конкуренції.
Новий закон, по-перше, однозначно дозволяє використовувати у своїй рекламі зображення, посилання на товар, торгові марки або інші позначення, під якими випускається товар, з яким здійснюється порівняння, а також найменування конкурента.

По-друге, він визначає чіткий перелік умов, при дотриманні яких можна порівнювати свій товар з пропозиціями конкурентів.
Не менш важливо
Цей законопроєкт стосується не тільки порівняльної реклами. Він істотно змінює статтю закону «Про захист прав споживачів», присвячену підприємницьким діям, які вводять споживача в оману. У ній тепер детально вказується:
- ненадання, хибне або неповне надання інформації, яка вводить споживача в оману (10 пунктів);
- потрібно враховувати, що інформація може бути неправильно сприйнята окремими категоріями споживачів (які мають розумові або фізичні недоліки, певного віку або є занадто довірливими);
- не можна недостовірно повідомляти, що продукція закінчується або кількість товару обмежена, йде розпродаж у зв'язку із закриттям тощо.