Демонтаж аварійної ділянки тунелю триватиме в декілька етапів: спочатку розбираються усі верхні блоки оправи (вище горизонтальної осі), потім компанія приступить до демонтажу нижніх блоків оправи (нижче горизонтальної осі). Стійкість конструкції під час цього процесу забезпечуватимуть спеціальні телескопічні стійки, встановлені всередині тунелю. Також вибудовується третій ярус розпірної системи кріплення котловану.
Вже розпочалася підготовка до посилення частин тунелю, які прилягають з обох боків до аварійної ділянки. Посилюватимуть їх монолітною бетонною «сорочкою». Перед влаштуванням посилення необхідно закріпити грунт навколо тунельної оправи нагнітанням хімрозчинів за збірну оправу, а також виконати ремонт тріщин у збірній оправі та чеканку швів гідроізолювальними матеріалами.
Паралельно тривають роботи з армування торцевих стін. Ці стіни влаштовуються для відгородження від грунту та води на торцевих частинах ділянки, що буде демонтуватись, а також для підвищення безпеки, запобігання обвалів грунту, пливунів і можливості подальшого виконання робіт.
Відновлення тунелю Оболонсько-Теремківської лінії київського метрополітену компанія Autostrada проводить в режимі 24/7.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.
Читайте також