Facebook Pixel

10% аварій енергосистеми в Києві відбулися через аварійні відключення

10% аварій на об’єктах енергетичної системи Києва взимку 2022 — 2023 рр. відбулися через постійні відключення світла, на які не розрахована система.

Про це на брифінгу 4 квітня 2023 року повідомив Денис Бондар, генеральний директор «ДТЕК Київські електромережі».

За його словами, із жовтня до березня ремонтні бригади київського ДТЕК усунули 5 105 аварій. Ракетні атаки спричинили 348 із них.

Ще більше — 500, тобто приблизно кожна десята — відбулися через екстрений режим роботи енергосистеми: постійні вмикання та вимикання обладнання та різке збільшення навантаження на мережі після підключення.

Quote«Київ аварійно відключали масивами та підстанціями. Іноді доводилося вимикати до 60% міста. Це був новий виклик для нас – впоратися із ситуацією з огляду на наявний аварійний запас обладнання», – відверто сказав Денис Бондар.

124 зі 180 днів опалювального сезону Київ жив в умовах обмеженого споживання. Київський ДТЕК першим у країні, одразу після масованої ракетної атаки 10 жовтня 2022 року, вирішив створити черги на відключення. Спочатку графіки були дворівневими, проте коли атаки продовжилися, у ДТЕК ввели третю чергу.

Спочатку на 90% вимкнули вуличне освітлення та обмежили постачання енергомістким підприємствам на 50% у пікові години. Зупинення електротранспорту та збільшення інтервалів між потягами метро дозволило ще заощадити 10% споживання, щоб перерозподілити цю електроенергію для містян.

Напередодні різдвяних і новорічних свят компанія разом із владою міста два тижні вмовляла 240 великих підприємств Києва зменшити енергоспоживання, щоб кияни на свята були зі світлом.

У підсумку світло в Києві повернули 1 млн клієнтів. Для цього на об’єктах цілодобово працювали 198 бригад, зокрема 30 додаткових.

Щоб впоратися з усіма зверненнями містян телефоном і онлайн, компанія збільшила кількість співробітників у півтора раза — до 50 людей:

  • до кол-центру телефонували у 2,5 раза частіше – 1,8 млн звернень цієї зими на тлі 700 тис. минулої;
  • кількість скарг через сайт взагалі зросла в 4 рази — з «мирних» 1,8 млн узимку 2021 — 2022 рр. до 7,3 млн минулої зими;
  • розробники додали також чат-ботів у месенджерах – і на початок 2023 року нарахували вже 758 тис. звернень.
Подякувати 🎉