Підвищення мит США та Китаєм з липня 2018 року коштувало ринку побутової електроніки $10 млрд. Близько $1 млрд від всієї суми, втраченої за рік, припали на пов'язану з 5G-мережами продукцію, повідомив голова Асоціації споживчих технологій Гарі Шапіро.
«Американці вже приготувалися до того, що подарунки до Різдва їм обійдуться дорожче. А зараз рішення президента знову підняти мита означає ще більший біль для американського бізнесу, робочих та сімей»,— сказав він.
За підрахунками Асоціації, нове підвищення мит на китайський імпорт до 15%, що почало діяти з 1 вересня, обійдеться покупцям телефонів, телевізорів, цифрових камер, фітнес-трекерів та інших технічних продуктів ще в $52 млн.

Асоціація представляє понад 2,2 тис. компаній в США, зокрема Apple і LG.
Контекст
- Торгова війна між США та Китаєм розпочалась у 2018 році. Тоді країни обклали одна одну торговими податками на суму $68 млн. Конфлікт між США і Китаєм загострився у травні 2019 року, коли президент США Дональд Трамп підвищив митні збори на китайські товари обсягом $200 млрд на рік до 25%. Китай вжив відповідних заходів — ввів п'яти- та десятипроцентні тарифи на імпорт продукції зі США обсягом $60 млрд.
- У 2018 році Китай поставив товарів у США на $478 млрд, в той час як імпорт зі Штатів до Піднебесної склав $155 млрд. Обмеження порушили глобальний ланцюг постачань Huawei і спричинили у кількох американських компаній (Google, Micron і Qualcomm) хитке становище.
- 14 серпня стало відомо, що США відклали до 15 грудня введення 10-процентного мита на деякі товари з КНР вартістю $300 млрд.
- Раніше Sony попереджала США про можливе зростання роздрібних цін на ігрові приставки PlayStation у відповідь на подальше підвищення тарифів на деталі, які використовуються у виробництві консолей в Китаї.
- У кінці серпня Adidas, Nike, Crocs, Converse, Dr Martens, ECCO, PUMA, Saucony і ще близько 200 інших компаній попросили Трампа скасувати мита на товари з Китаю. Вони заявляли, що взуття, вироблене в Китаї, подорожчає приблизно на 67% для кінцевого споживача і призведе до зайвих витрат в $4 млрд щорічно.