Facebook Pixel

IT

IT

Facebook хоче збудувати метавсесвіт. У Microsoft плани ще амбітніші

Тренд на метавсесвіт. Услід за Facebook/Meta в гонитву вступає Microsoft. Фото: Microsoft

Тренд на метавсесвіт. Услід за Facebook/Meta в гонитву вступає Microsoft. Фото: Microsoft

Американський софтверний гігант Microsoft зробив перший крок до створення свого метавсесвіту — «цифрового світу, населеного цифровими двійниками людей, місць та речей» — і вирішив почати зі зміни традиційного офісного життя. Компанія оголосила, що вже в першому півріччі 2022 року в його сервісі відеоконференцій Teams з’являться віртуальні простори та 3D-аватари для спілкування, обміну даними та роботи.

Початкові кроки можуть здатися досить мізерними порівняно з об’єднанням віртуального та реального світів, про яке раніше повідомив глава Facebook/Meta Марк Цукерберг. Однак, якщо поглянути на цілісний план Microsoft, ситуація виявиться протилежною, зазначає FT.

Telegram Logo

Техногігант будуватиме свій метавсесвіт на базовій технології змішаної реальності Mesh, яка дає змогу об’єднати у віртуальній реальності користувачів різних типів пристроїв — від ПК до AR-гарнітур. Тривимірні аватари в метавсесвіті будуть дуже живі завдяки технологіям штучного інтелекту: під час розмови їхні губи рухатимуться, а жести та обличчя відображатимуть емоції.

Користувач сам зможе обирати, в якому вигляді з’являтися на конференціях у Teams: у 2D, увімкнувши веб-камеру, чи в 3D-анімованій версії самого себе. Окрім того, Microsoft анонсувала підтримку перетворення мовлення на текст та перекладу, що допоможе людям зі всього світу простіше знаходити спільну мову.

Фото: Microsoft

Фото: Microsoft

Компанії зможуть створювати власні віртуальні простори всередині Teams. Їх керівництво за бажання запроваджуватиме свої правила, наприклад дрес-код.

Фото: Microsoft

Фото: Microsoft

Видання Fast Company пише, що головна відмінність між конкурентами полягає в тому, що Facebook/Meta хоче одразу стати цілісним метавсесвітом, а Microsoft воліла б використовувати градуалістичний підхід.

Додатково. Microsoft і Meta очевидно сильно конкуруватимуть в епоху метавсесвіту. Це сфера, в яку Microsoft інвестувала роки, працюючи над окулярами змішаної реальності HoloLens і купуючи різні стартапи, серед яких соціальна платформа віртуальної реальності AltspaceVR. Однак Microsoft і Meta не єдині у своїх прагненнях. Багато компаній, зокрема Spatial, почали створювати платформи віддаленої взаємодії, які пропонують віртуальні простори для заходів, зустрічей і роботи.

Коментарі

Всі новини