Facebook Pixel

Як українському виробнику вишиванок бути успішним на міжнародному ринку

Юлія Магдич
підприємниця, дизайнерка та засновниця бренду українських вишиванок Yuliya Magdych

Популяризуючи бренд made in Ukraine та українські вишиванки майже по всьому світу, я презентую нашу національну культуру через якісний та самобутній продукт. До того ж багато елементів вишиванок є реципійованими з різних культур, тому вони зрозумілі в багатьох країнах світу.

Вишиванка українського бренду Yuliya Magdych. Фото від засновниці бренду Юлії Магдич.

Вишиванка українського бренду Yuliya Magdych. Фото від засновниці бренду Юлії Магдич.

В перші місяці великої війни ми продали майже всі вишиванки, що були в нас за кордоном, і вкотре переконалися, що люди по всьому світу готові купувати український продукт. Загалом, минулого року кількість замовлень за кордоном суттєво не змінилась, проте все ж таки трохи зросла — з 93 до 95%.

Що враховувати українському виробнику, щоб бути успішним на міжнародному ринку?

Власне виробництво для успіху на міжнародному ринку

Глобальний тренд на нішевість диктує нові правила для виробників. Щоб конкурувати з великими міжнародними брендами, необхідно пропонувати клієнту унікальні дизайнерські рішення, дорогі та якісні матеріали, дотримуватись вимог відповідального та екологічного виробництва. Це ті фактори, які не можна віддати на аутсорс, тому важливо мати власне виробництво. Наше виробництво дозволяє нам виготовляти складні вишивки, які важко копіювати, працювати з дуже вибагливими VIP-клієнтами та досить високим середнім чеком.

Якісний сайт для успіху на міжнародному ринку

Дуже часто за красивим дизайном сайту залишаються вкрай низькі фінансові показники. В таких випадках варто передивитися технічну складову сайту, зробити його швидким, інтуїтивно зрозумілим і зручним для користування, а також мати команду підтримки, яка буде забезпечувати його регулярне налаштування та оновлення. До того ж, виходячи на міжнародний ринок, варто враховувати особливості клієнтів з країн Європи, Близького Сходу, США та ін.

Вишиванка українського бренду Yuliya Magdych. Фото від засновниці бренду Юлії Магдич.

Вишиванка українського бренду Yuliya Magdych. Фото від засновниці бренду Юлії Магдич.

Розуміння каналів продажів та ринку

Працюючи з ритейл-платформами (такими як Fartech або eBay), важливо враховувати час доставки товарів. Час відправки з України зараз займає мінімум тиждень, враховуючи те, що клієнти з Європи чи Америки звикли отримувати замовлення за 1-2 дні, що може бути неприйнятним для них. Тому, для збереження часу та коштів важливо мати власний склад за кордоном. В США гуртові склади часто бувають неефективними та дуже дорогими, але на відміну від зарегульованої Європи мають більше свободи у бізнес-процесах. Та все ж навіть великі компанії, які професійно займаються цим, можуть доставляти речі брудними або помʼятими, і робити це з великими проміжками часу. Тому моя рекомендація — робити власний склад і наймати для цього окремого працівника. Така взаємодія суттєво пришвидшить відправку замовлень і збільшить продажі на 20-25%.

Регулярний та актуальний контент для успіху на міжнародному ринку

Контент бренду залежить від його ідеї і концепції, але варто враховувати глобальні тренди соціальних мереж та споживання контенту. Формат відео зараз є найпопулярнішим і досить часто стає вірусним, якщо має прості та емоційно насичені меседжі на актуальні теми. Люди діляться таким контентом, що додає нам впізнаваності, потенційних клієнтів та амбасадорів бренду.

Особиста комунікація з клієнтом для успіху на міжнародному ринку

Зазвичай дизайнер дистанціюється від клієнтів бренду. Для мене цей концепт є неприйнятним і неприродним.

Я завжди намагаюся знайти час для комунікації з клієнтом, зрозуміти його потребу і на основі цього створити щось абсолютно нове. У виробництві одягу та створенні дизайну є дуже багато моментів, які ніколи не зрозумієш, поки безпосередньо не поспілкуєшся з клієнтом, не відчуєш його настрій та запит. Це допомагає встановити теплий контакт навіть за тисячі кілометрів, і це дуже надихає. Але з іншого боку, треба мати досить великий енергетичний потенціал, щоб витримувати велику кількість контактів.

Зараз, як ніколи, я впевнена в тому, що український бізнес вміє виробляти крутий та якісний продукт, зокрема, нішевий. Як доказ тому — українська вишиванка вже завоювала та продовжує завойовувати любов та прихильність у багатьох країнах світу.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора