Що потрібно сучасному покупцеві житла

Вікторія Берещак
оглядачка ринку нерухомості
Фото: edvaldocostacordeiro/Pixabay

Фото: edvaldocostacordeiro/Pixabay

Крім очевидних речей на кшталт комфортного середовища для життя, роботи, розваг і дозвілля, покупець прагне убезпечити себе від ризиків, пов'язаних із несумлінними забудовниками.


На нинішньому етапі розвитку ринку ключовими чинниками під час вибору житла залишаються локація, концепція, формат, інфраструктура та фінансові умови.

Людина вибирає житло з огляду на свої уявлення й переваги місця розташування, транспортної доступності, наповнення функціями, зонування особистого і громадського простору та квартирографії.

Telegram Logo

Не можна будувати типові проєкти, бо один ЖК «вистрілив». Важливо дивитися на урбаністичний ландшафт, наявну забудову, робити зріз цільової аудиторії, вивчати можливі болі району та заперечення, які, повірте, завжди виникають у сусідів.

Забудовники з головою прагнуть розбавити свій портфель проєктів новими форматами. Наприклад, зараз у тренді екоконцепти та сервісні ЖК. Але навряд чи останній формат зайде, скажімо, на Троєщині, де шукають недороге масове житло.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Куди важливішими в такому разі є строки та темпи будівництва, якість матеріалів і виконання зобов'язань. Варто заморочуватися і з зовнішнім виглядом, і квартирографією, і міксом орендарів і власників комерційних площ.

Однією з останніх тенденцій ринку стало управління комерційними площами особисто та підбір якорів. Це важливо, щоби в одному будинку не було 10 салонів краси та трьох магазинів продуктів.

Фінансові умови також є вагомим чинником під час вибору житла. У комфорт-сегменті вони є головним важелем тиску в разі купівлі. Вносять свою лепту і тривала розстрочка, знижки та дисконти.

У бізнес-сегменті покупець розглядає розстрочку як можливість придивитися, оцінити темпи робіт на ділянці. Він зазвичай закриває всю суму в межах пів року, якщо бачить, що за темпами робіт усе нормально.

Сучасний покупець цінує чесність, відкритість у комунікаціях, вміння відпрацьовувати негатив, визнавати слабкі сторони. Для нього важливими є чистота юридичної документації, а також репутація забудовника на ринку.

Він вивчає попередній досвід, портфель проєктів, навіть спілкується з мешканцями, щоби спробувати «приміряти» їхній досвід на себе. До речі, це не завжди правильна стратегія.

Адже з кожним новим проєктом нормальна компанія вдосконалюється, змінює бізнес-модель і підходи. Але якісь загальні тенденції відстежити можна. Хоча б зрозуміти, із чим можуть виникнути потенційні труднощі.

The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора

Коментарі

Всі новини