Facebook Pixel

Як зрозуміти, що у ЖК є майбутнє

Вікторія Берещак
оглядачка ринку нерухомості

Інвестиції в новобудову, будь то купівля для себе або з метою надання в оренду/перепродажу, завжди викликають безліч питань, побоювань і породжують купу дилем. Головна мета людини, яка вирішила увійти у світ української нерухомості, ділиться на два прості блоки:

  1. Не прогоріти з довгобудом або недобудовою.
  2. Вибрати дійсно ліквідний проєкт, який житиме роками й не знеціниться.

І якщо перший стосується перевірки дозвільної документації, репутації та історії забудовника на ринку, темпів будівництва, якості проєктів, вивчення портфеля компанії, то другий більше заходить на територію поведінкових моделей, оцінки смакових характеристик новобудови, її життєздатності.

Але й тут, крім філософської позиції «на смак і колір фломастери різні», можна виділити низку індикаторів, які підкажуть життєздатність комплексу.

По-перше, це чітке, зрозуміле позиціювання й концепція ЖК. Забудовник одразу має визначитися, для кого він будує це житло. І відповідно до розуміння покупця передбачити, що тому потрібно на цьому етапі життя, що може знадобитися через 5-10 років, як зміняться смаки та чи можна інтегрувати таку капсульну інфраструктуру або зонування громадського простору з прицілом на майбутнє.

Поясню: проєктуючи комерційні приміщення, можна зробити акцент на можливості різного функціонального призначення. Наповнення їхнє можна змінювати залежно від попиту мешканців. Зрозуміло, це вимагає активної участі з боку забудовника навіть після завершення проєкту. Але увага до деталей окупиться сторицею у вигляді вдячних клієнтів.

По-друге, це продумана, різноманітна квартирографія зі співвідношенням 80/20, де більша частина квартир — кімнати правильних геометричних форм, широкі та зручні, щоби в разі чого покупець міг як завгодно покрутити двоспальне ліжко та всі меблі.

Функціональні зони продумано до дрібниць, вони доповнюють одна одну. Жодних зайвих кутів, незалучених квадратних метрів.

Акцент на кухні-вітальні й спальні кімнати. Балкони, лоджії та тераси мають особливий попит після пандемії.

І, нарешті, філософія ком'юніті. Може проявлятися, наприклад, у винесенні приватних зон у суспільний простір. Це про те, як створити добросусідську атмосферу, ком'юніті однодумців завдяки зонам соціального контакту — кінотеатру для жителів комплексу, патіо-зоні, лаунж-зоні на даху, пральні, івент-зоні тощо.

Оцінивши наявність цих трьох компонентів у вподобаному ЖК, можна спрогнозувати, що чекає на комплекс через 5-10 років.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора