Бізнесменів запам’ятовують завдяки брендам, які вони створюють

Влад Ноздрачов
засновник і керівник компанії «Суперлюди»

Приступати до створення бренду потрібно одразу ж, як тільки у вас з’явилась ідея для бізнесу і ви вирішили втілити її в життя. Розробка бренду корисна тим, що може допомогти краще зрозуміти вашого споживача, сформувати його вподобання, ефективніше взаємодіяти з кінцевим клієнтом.

Для бренду неважливо, який продукт або послугу пропонує компанія, байдуже, унікальний цей товар чи ні, збирає хтось волосся для перук чи перепродує биті автомобілі. Коли бренд і його легенда вже продумані, залучити клієнтів набагато простіше. Бренд не просто «продає» товар — він розповідає історію про продукт і людину, яка його створює. Люди люблять історії, їх це приваблює.

Часто власники вважають, що наука створення бренду за складністю нагадує теорію фізики. Звідси й хибна думка, що тільки спеціально навчений експерт може розробити бренд і все виправити. Це не так.

Telegram Logo

Все набагато простіше. Ну, або важче (дивлячись як до цього віднестись). Придумати філософію і надихнути ідеєю може тільки сам власник. І дійти до розуміння цього він повинен сам. Почати з книг, курсів, відвідувати тренінги, спілкуватися зі своїми партнерами, шукати історії успіхів, вивчати їх.

Звичайно, є конкретні інструкції на тему «як створювати бренд». Обов'язково потрібно розробити стратегію розвитку і знайти відповідь на питання, «чому моя марка відрізняється від інших». Бренд повинен приваблювати. Тому тут вже треба не пошкодувати грошей і найняти професійне агентство, яке зможе його красиво намалювати. Якщо немає коштів, то знайдіть менш дорогих фахівців-фрилансерів.

Крім цього, ви повинні знати свою аудиторію і вміти розмовляти зі своїм споживачем. Розуміти, як догодити клієнтам, які проблеми для них вирішує ваш продукт. Досягти цього допоможе реклама.

Хороший бренд легко відрізнити від поганого. Класний продукт повинен «летіти». У разі успіху власник точно буде знати, що все виходить добре. Тому що продажі ростуть, реклама привертає увагу, люди лояльні до компанії і в захваті від продукту. Покупці повертаються, а співробітники хочуть у вас працювати.

Останнє дуже важливо в нинішніх реаліях трудової міграції: чим успішніший бренд, тим більше людей захочуть працювати в Україні саме в цій компанії не будуть виїжджати за кордон.

Щоб усвідомити важливість бренду, треба знати лише одну річ — бізнесменів запам’ятовують тільки завдяки брендам. Ви не згадаєте жодного підприємця з сегменту В2В, наскільки б хорошим він не був. У пам'яті залишається тільки те, що змінює життя людей або створює неймовірні зміни в світі.

Які ідеї зараз просувають бренди? Вони виступають за порятунок океану або польоти в космос. І люди відгукуються на це. Ось хтось купив саме це масло, тому що ця компанія-виробник рятує китів. А дехто пожертвував 50 доларів на порятунок цих самих китів. Тому якщо ви мрієте про наступництво і про те, щоб ваш бізнес існував не одне покоління, то наявність бренду – обов'язкова умова.

The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: kolonka@thepage.ua

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини