Чого очікувати компаніям від хмарних сервісів цього року і які потреби бізнесу вони допоможуть закрити?
Штучний інтелект
Найчастіше елементи AI використовують для того, аби підвищити ефективність сервісів і заощадити час для користувачів. Наприклад, самонавчальні скорингові системи.
Вони сортують запити від потенційних клієнтів і прогнозують, хто з користувачів може бути найбільш перспективним для компанії. Таким чином, бізнес концентрує зусилля на тому, що принесе максимальний ефект.
Крім скорингу, це також можуть бути просунуті системи прогнозування продажів, які дають можливість оптимально спланувати виробництво і запаси. Раніше такі прогнози робилися вручну і були менш точними.
Що стосується платформ для проведення закупівель, то тут усе рухається в бік прогнозування ризиків і вибору оптимального постачальника. Причому не тільки на підставі поточної пропозиції і кваліфікації, але й історії минулої взаємодії, умов доставки і т. д.
Інтеграційні рішення
Нерідко компанії стикаються з труднощами, коли потрібно використовувати безліч різноманітних програм. Часто вони погано інтегровані, тому обмін даними між ними реалізовано неякісно або його зовсім немає. Крім того, багато компаній хоче об'єднати нові рішення з базовими локальними системами.
Проте до недавнього часу далеко не всі виробники хмарних рішень могли задовольнити таку потребу. Але ринок диктує свої умови. І сьогодні API (англ. Application Programming Interface — інтерфейс застосунку), за допомогою якого можна реалізувати подібну інтеграцію, став базовою вимогою, яку виробники просто не можуть ігнорувати.
Це істотно спростило і процес вибору відповідних сервісів. Адже кожен департамент може використовувати рішення, релевантне саме для нього, а не одне загальне для всієї компанії.
«Вертикальні» сервіси
Якщо подивитися, як розвиваються компанії-лідери, які пропонують хмарні рішення, то складається враження, що на цьому ринку більше немає місця. Однак поява успішних галузевих сервісів свідчить про зворотне. Що ж таке «вертикальні» хмарні рішення?
Вони являють собою інструменти, адаптовані під проблеми і запити конкретної галузі. Наприклад, CRM-система для туристичних агентств. Картка клієнта в такій системі адаптована під потреби агентства і дає можливість зберігати інформацію про всіх членів родини туриста, а не тільки про людину, яка оформила заявку. Завдяки цьому компанія зможе підготувати більш якісну пропозицію з урахуванням потреб конкретного користувача.
Підхід Mobile first
Кількість мобільних користувачів зростає з року в рік. Згідно зі статистикою, до 2025 року близько 72,6% людей отримають доступ до інтернету. На тренд реагують і учасники ринку. Виробники хмарних сервісів активно запускають мобільні версії своїх рішень, зокрема й для бізнесу.
- Читайте також: Російські хакери зламали комп'ютери «Кварталу 95» і Burisma
Керівники підприємств уже зараз воліють мати можливість вирішити більшу частину своїх завдань прямо з мобільного телефону з будь-якої точки планети. Завдяки сервісам електронного документообігу підприємству більше не потрібно чекати директора з відрядження для підписання договорів і актів.
Це стосується й інших співробітників. Мобільна версія CRM-рішень або ж тендерні майданчики — просто знахідка для «польових» менеджерів з продажу. Адже інформація про потенційну операцію може прийти, коли працівник не на робочому місці, а на запит нового клієнта необхідно швидко реагувати. І завдяки мобільним версіями це можна легко зробити.
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора