Facebook Pixel

Як ігри та штучний інтелект допомагають LinkedIn конкурувати на ринку соцмереж

Головний офіс LinkedIn

Головний офіс LinkedIn

Професійна соціальна мережа LinkedIn використовує штучний інтелект (ШІ) для надання кар'єрних рекомендацій та впровадила на платформу ігри. Цей крок є частиною більш масштабної модернізації платформи, відомої своєю вузькою спрямованістю як інструмента професійного розвитку. Тому її учасники зазвичай заходять у систему рідше, ніж користувачі розважальних мереж, таких як Facebook і TikTok.

Уповільнення зростання доходів викликало тривогу щодо традиційної моделі LinkedIn. Аналітики говорять про необхідність розширення платформи, утримання користувачів на сайті та нарощування джерел доходу за межами підписок, пише Financial Times.

«Йдеться про формування цієї щоденної звички, – казав головний редактор платформи Деніел Рот. – Як тільки ви зареєструвалися на LinkedIn, настав час ділитися своїми знаннями, отримувати знання, отримувати інформацію та контент».

LinkedIn повідомила, що в червні зареєструвала «рекордну залученість» – 1,5 млн взаємодій з контентом за хвилину, але відмовилася розкрити дані щодо трафіку сайту або активних користувачів.

Відвідуваність сайту LinkedIn

Відвідуваність сайту LinkedIn

Дані аналітичної компанії Similarweb показують, що кількість відвідувань платформи, яка минулого місяця досягла 1,8 млрд, за останні роки зросла, хоча з початку 2024 року зростання сповільнилося. Річне зростання відвідувань сайту сповільнилося до 5% у червні, що становить менше половини середнього показника за 2021 та 2022 роки.

«Щоб домогтися подальшого зростання, їм, можливо, доведеться зробити платформу «ліпшою», – вважає Келсі Чікерінг, медіа-аналітик Forrester. – Бути просто місцем для пошуку роботи та подання заявок може бути недостатньо, щоб продовжувати привертати увагу та час споживачів».

LinkedIn також досягла скорочення витрат, провівши два раунди звільнень минулого року, що торкнулися не менше 5% з приблизно 20 000 співробітників.

Щоденні ігри, запущені у травні, прагнуть залучити користувачів, які можуть ділитися своїми результатами та переглядати таблиці лідерів, порівнювати різні галузі, компанії та університети.

Рот сказав, що ігри були розроблені так, щоб не руйнувати позиціонування LinkedIn як професійного сайту. Люди не повинні витрачати купу часу на ці речі», – сказав він.

«Ми вже бачимо, як ці ігри стимулюють спілкування, зв'язки та навіть здорову конкуренцію серед професіоналів у всьому світі», – повідомив Рот журналу Fortune.

Динаміка річного доходу LinkedIn

Динаміка річного доходу LinkedIn

Стратегія використання ігор для спроби налагодити взаємодію є ризикованим кроком соціальної мережі для професіоналів. Але він спрацював для інших медіакомпаній, включаючи New York Times, яка отримала 10 млн завантажень свого спеціального додатку NYT Games у 2023 році.

Застосунки ШІ, що підтримуються ChatGPT, які LinkedIn почала впроваджувати для преміум-передплатників наприкінці минулого року, покликані забезпечити персональний підхід до професіоналів. Компанія додала такі функції, як «Спільні статті», які допомагають збирати думки користувачів з різних ділових тем, які супроводжуються резюме, створеним ШІ. Компанія також представила інструменти ШІ, які допомагають рекрутерам складати повідомлення потенційним співробітникам.

Хоча деякі користувачі скаржилися на те, що рекомендації ШІ надто «роботизовані», Рот заявив, що ці покращення допомогли збільшити кількість передплатників преміум-класу на 25% порівняно з минулим роком.

LinkedIn також почала копіювати алгоритмічно керовані стрічки таких платформ, як X, TikTok та Instagram. Користувачі бачитимуть пости та відео від творців, з якими, за прогнозами алгоритму, вони взаємодіятимуть, а також контент від людей, на яких вони підписані.

Деякі аналітики попереджають, що LinkedIn ризикує відштовхнути існуючих користувачів, якщо зусилля щодо підвищення залученості не відповідатимуть репутації платформи з погляду професіоналізму та довіри.

«Практичні поради та інструменти – найкращий спосіб розширити використання. Потрібно повернутися до основної місії, чому люди використовують LinkedIn, а не конкурувати в інших сферах, в яких вам не потрібно конкурувати», – вважає Ребекка Макграт, аналітик компанії Mintel.

Довідка. Після запуску у 2003 році та виходу на біржу у 2011 році LinkedIn стала необхідною платформою для співробітників та роботодавців по всьому світу. У 2016 році Microsoft витратила $26 млрд на покупку компанії, що зробило її найдорожчим придбанням на той час.

Мозаїка, на яку перетворилася LinkedIn – корпоративна соціальна мережа, платформа для працевлаштування, стрічка новин, а тепер і ігровий центр – може здатися трохи дивною, але з фінансовими результатами важко сперечатися, зазначає видання Sherwood News.

Справді, торік LinkedIn принесла понад $15 млрд доходу, що у 6 разів більше, ніж за перший рік під крилом Microsoft. З них $1,7 млрд припало на преміум-підписку, а ще $7 млрд надійшло від програмного забезпечення для найму, яке LinkedIn продає рекрутерам.

Приріст доходу LinkedIn

Приріст доходу LinkedIn


Подякувати 🎉