Facebook Pixel

Як штучний інтелект може покращити роботу вашого бізнесу

Попередній 2023 рік став роком стрімкого розвитку штучного інтелекту. Ще на його початку ми мали прості, обмежені системи, що видають об'єктивно слабкий результат, але до кінця побачили щонайменше дві унікальні нейромережі – ChatGPT (чат-бот із генеративним ШІ) і Sora (що генерує відео) від компанії OpenAI. Обидва продукти зробили революцію, але сфера ШІ – це не тільки створення тексту, відео та картинок, а цілий спектр інструментів, здатних поліпшити роботу вашого бізнесу.

Усім привіт, я Даніелла Шихабутдінова, COO першого конструктора сайтів з українським корінням – Weblium. Для виведення бізнесу на новий рівень ми використовуємо інноваційні технології, зокрема штучний інтелект. Поки що мало хто розуміє перспективи та весь потенціал ШІ-технологій. Саме тому сьогодні я розповім, на що здатен штучний інтелект, як його можна використати у вашій справі та чи є штучний інтелект вирішенням усіх бізнес-проблем.

На що здатен штучний інтелект

Artificial Intelligence у бізнесі – інструмент оптимізації, аналізу, автоматизації процесів та отримання конкурентної переваги. Усе це можливо завдяки:

  • Машинному навчанню. Механізм, що дає змогу ШІ навчатися на основі даних і ухвалювати рішення з урахуванням зазначених умов. Доповненням йому служить обробка природної мови для взаємодії з людською мовою.
  • Аналізу і прогнозу. Ще одним видом машинного навчання є глибоке навчання, що допомагає обробляти масивні обсяги інформації, виявляти взаємозв'язки, неочевидні для людини, і автоматично систематизувати їх. На основі цього аналізу ШІ здатний прогнозувати і тестувати бізнес-моделі.
  • Онлайн-режиму. ШІ здатний відповідати на запити й ухвалювати рішення в режимі реального часу. Це стосується як простих, миттєвих відповідей у чаті, так і складніших завдань, на кшталт керування автомобілем або квадрокоптером.
  • Персоналізації. Нейромережі можуть допомогти у створенні продуктів, націлених не тільки на аудиторію, а й на конкретну людину – на основі її особливостей і потреб. Це дає змогу створити ідеальний товар і поліпшити досвід клієнта.

Усе це дає можливість будь-якому, зокрема малому, бізнесу автоматизувати як прості, так і багаторівневі завдання, підвищити ефективність бізнес-процесів, оптимізувати аналіз даних і швидкість ухвалення рішень, поліпшити якість товару, рівень взаємодії з клієнтами, а також значно знизити витрати.

Варіанти застосування штучного інтелекту в бізнесі

Усі найпопулярніші сучасні нейромережі мають одну мету – створення контенту. MidJorney генерує картинки за запитом, Sora – відео, ChatGPT веде діалог у чаті з користувачем – він не здатний написати довгий, гарний текст (поки що), але чудово підійде для розроблення нових ідей, складання бізнес-плану, створення маркетингових, рекламних матеріалів і багато чого іншого. Сьогодні GPT або його аналоги використовують асистенти від Google, Microsoft, Amazon та інших фірм.

Також ШІ може стати в пригоді при створенні звітів і обробці документів. Він швидко вивчає дані, що дає змогу знаходити головне і представляти його в стислому вигляді. Залежно від сфери застосування ШІ здатний збільшити швидкість роботи з документами в кілька разів, спрощуючи процеси і скорочуючи всі витрати.

ШІ відкриває безліч можливостей для ведення своєї справи і її розвитку. Ось лише кілька варіантів для використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • Просування продукту. ШІ здатний створювати персональні пропозиції для кожного покупця на основі його переваг: куплених товарів, відповідей у чаті, пошукових запитів. Також це допомагає вибудовувати особисті рекомендації та рекламні інтеграції. ШІ в даному разі може виступати збирачем аналітики і співрозмовником у чаті – для останнього є безліч рішень на базі ChatGPT.

Facebook використовує ШІ для аналізу поведінки та даних користувачів. На цій основі він складає особисту рекламу і рекомендації. Другий бік медалі – поліпшення безпеки за рахунок відстеження сумнівної поведінки і негативного контенту. Ту саму технологію використовує Amazon, що спирається на історію покупок для персоналізованих пропозицій.

  • Запуск власного сайту. ШІ-технології здатні не тільки допомагати в просуванні сайту, а й створити його з нуля за запитом. Наприклад, конструктор для розгортання сайтів Weblium одним із перших у світі запустив таку функцію – потрібно лише розповісти про бізнес, вказати побажання до лендінгу й отримаєте готовий результат! Після в проєкт можна внести зміни, адаптувати для смартфонів. Також у функціональність конструктора вбудовано дві нейромережі: Dall-E для генерації зображень і вищезгаданий ChatGPT для написання унікальних текстів.
  • Покращення користувацького досвіду. Не тільки штучний інтелект, але навіть простіші нейромережі та скриптові боти здатні майже повністю замінити консультаційний відділ і службу підтримки. Вони дають змогу розвантажити роботу відділу, взявши на себе вирішення простих питань. Звісно, що крутіший інструмент, то якіснішою і персональнішою буде підтримка – добре налаштовані боти здатні не тільки відповісти на запитання, а й провести клієнта через весь шлях. З моменту входу на сайт до покупки – її оформлення та оплати.

Google використовує ШІ для оптимізації пошукового алгоритму, спрощення і прискорення його роботи. Це вирішує одразу дві проблеми: покращує досвід користувача і дає змогу налаштувати для нього особисті рекомендації. Також AI розпізнає і сортує фото, наприклад, для складання особистих добірок.

ШІ – вирішення всіх проблем?

Підіб'ємо підсумки. ШІ – інструмент, здатний, укупі з сайтом або онлайн-магазином вашого бізнесу, вирішити масу проблем. При правильному використанні він може:

  • Збільшити цифрову безпеку вашого бізнесу, прогнозувати загрози та виявляти слабкі місця. Знизити ризики, щоб уникнути фінансових втрат.
  • Миттєво відповідати на запити користувачів за допомогою чат-ботів, навіть у періоди високого завантаження або глибокої ночі. Це допомагає утримувати клієнтів і підвищувати лояльність. А також знизити витрати на пул підтримки.
  • Аналізувати дані (чеки, затребуваність продукту, реакція на акції) і на їхній основі прогнозувати попит покупців на певні товари.
  • Оптимізувати й автоматизувати рутину, процеси прийняття рішень.
  • Знаходити нові ринки збуту і нові аудиторії завдяки проведенню тестів, перевірці різних бізнес-моделей і напрямів розвитку.
  • Ефективно і недорого просувати товар на основі особистих переваг покупця. Наповнювати сайт і робити розсилки маркетингових матеріалів.
  • Стимулювати розвиток бізнесу завдяки скороченню витрат і використанню ресурсів, що звільнилися.

Проте важливо розуміти, що ШІ будь-якого роду будуть ефективними і корисними лише за умови усвідомленого використання. За розуміння цілей і завдань, що стоять перед бізнесом. Штучний інтелект – тільки інструмент, і як і будь-який інший інструмент його потрібно вміти застосовувати в потрібний час і в потрібному місці.

В умілих руках ШІ – це унікальна можливість вивести бізнес на новий рівень.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]