Генеральний директор Amazon.com Енді Джассі вживає заходів щодо оптимізації діяльності компанії, скорочуючи рівні управління та наказуючи співробітникам повертатися в офіс на п'ять днів на тиждень, починаючи з січня, повідомило Bloomberg. Заходи, про які він повідомив 16 вересня у службовій записці для співробітників, стали підтвердженням того, що деякі ветерани компанії шепотілися роками: в Amazon стало складніше щось робити. Історії про нескінченні обговорення, непотрібні наради та рівні схвалення стали звичайним явищем в компанії, яка позиціонує себе як сукупність команд, покликаних працювати як стартапи.
Джассі назвав деякі з цих явищ у своїй записці: «Попередні наради перед нарадами щодо прийняття рішень, довга черга менеджерів, які відчувають, що їм потрібно розглянути тему, перш ніж вона буде передана далі, власники ініціатив, які відчувають, що їм менше слід давати рекомендації, оскільки рішення буде ухвалено в іншому місці».
Кожна велика організація в Amazon буде зобов'язана збільшити співвідношення співробітників менеджерів на 15% до кінця березня 2025 року. Джассі також повідомив про відкриття «бюрократичної лінії» для співробітників, щоб вони «могли висловити стурбованість щодо непотрібних процесів».
«Ми хочемо працювати як найбільший у світі стартап, – написав Джассі в корпоративному блозі Amazon. – Це означає пристрасть до постійного винахідництва для клієнтів, швидке прийняття рішень, скрупульозність та ощадливість, тісне співробітництво та спільну відданість один одному».
Це також означає кінець відносної гнучкості Amazon у питанні про те, де офісні працівники виконуватимуть свою роботу.
Раніше Amazon вимагала від співробітників працювати в офісі принаймні три дні на тиждень залежно від вимог їхньої команди. Тепер робитимуть винятки для пом'якшуючих обставин або випадків, коли менеджери вже схвалили повністю віддалену посаду, і співробітники мають кілька місяців на підготовку до повернення на п'ятиденку.
Більшість із 1,5 мільйона співробітників Amazon по всьому світу – це погодинні працівники, які забирають товари та відправляють посилки – для них віддалена робота ніколи не була варіантом. Але компанія має сотні тисяч офісних працівників – напередодні найбільших звільнень, які почалися наприкінці 2022 року, їх було близько 350 000.
Попередні спроби компанії повернути людей до офісів зіткнулися з опором з боку деяких співробітників, які стверджували, що компанія негнучка і не надає даних, що підтверджують, що очна робота дає кращі результати.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також