Філіп Котлер, якого називають батьком маркетингу як науки, разом із Крістіаном Саркаром, підприємцем і амбасадором бренд-активізму, прочитають безплатну онлайн-лекцію «Wicked 7: найнебезпечніші проблеми людства» 30 листопада о 18.00 за Києвом.
Захід є безплатним і відбудеться у форматі Zoom-вебінару. Спікерів можна буде слухати мовою оригіналу та в синхронному перекладі українською.
Виступом справжньої легенди у світі економіки та маркетингу завершується осінній сезон міжнародного освітнього проєкту ReІnforceUA, ініційованого Бізнес-школою МІМ. Саме Філіпу Котлеру належить ідея та визначення:
«Маркетинг – вид людської діяльності, спрямований на задоволення потреб через обмін».
А Школу менеджменту Kellogg Північно-Західного університету (США) визнано найкращою бізнес-школою у викладанні маркетингу саме завдяки роботі та дослідженням професора Котлера.
У 2019 році Філіп Котлер разом із Крістіаном Саркаром розпочали роботу над відкритим інноваційним дизайном, щоб «врятувати людство від самого себе», що перетворилося на проєкт Wicked7. Саме найнебезпечнішим проблемам людства буде присвячено виступ дослідників.
Для того щоб узяти участь у заході, потрібно зареєструватися на сайті проєкту ReІnforceUA: https://reinforceua.com/lectures/32. З огляду на ситуацію з електропостачанням усі зареєстровані користувачі отримають запис зустрічі.
ReІnforceUA – міжнародний освітній проєкт, який улітку 2022 року розпочала Бізнес-школа МІМ (Міжнародний інститут менеджменту). Проєкт надає українській бізнес-спільноті доступ до кращих інтелектуальних ресурсів світу. Щотижня відомі світові інтелектуали читають онлайн-лекції з найактуальніших питань розвитку економіки, бізнесу та гуманітарних наук.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також